آموزشنرم افزار و اینترنت

4 روش برای استفاده از هشتگ در تیک تاک

تیک تاک یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های رسانه های اجتماعی امروزه است. یکی از مفیدترین ابزارهای اپلیکیشن هم برای کاربران و هم برای سازندگان، هشتگ ها هستند. در تیک تاک، از هشتگ ها برای جستجوی محتوای مورد علاقه کاربران استفاده می شود. هشتگ ها بخش بزرگی از رسانه های اجتماعی را به طور کلی تشکیل می دهند، اما به نظر می رسد که تیک تاک آنها را حتی مفیدتر کرده است.

اکثر هشتگ‌ها در تیک تاک در آن زیرنویس‌های ویدیویی استفاده می‌شوند. اما چیزی که هشتگ های تیک تاک را در میان دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی متمایز می کند، تعداد راه هایی است که می توانید از آنها استفاده کنید. از جستجو تا موضوعات زیر، در ادامه چند روش برای استفاده از هشتگ در تیک تاک را به شما نشان خواهیم داد.

هشتگ ها در تیک تاک چگونه کار می کنند

قبل از ورود به بخش سرگرم کننده، مهم است که بدانید هشتگ چیست و عملکرد آنها در دنیای رسانه های اجتماعی به چه صورت است. به زبان ساده، هشتگ شکلی از ابرداده است که می تواند محتوا را برچسب گذاری یا تگ کند. در عصر رسانه های اجتماعی، هشتگ ها بسیار کاربردی شده اند. از هشتگ ها برای سهولت دسترسی کاربران به موضوعات خاص، به ویژه در برنامه هایی مانند تیک تاک، توییتر و اینستاگرام استفاده می شود.

اما هشتگ های تیک تاک دارای چند ویژگی اضافی در مقایسه با برخی از اپلیکیشن های دیگر هستند. در اینجا به روش هایی که می توانید از آنها در پلتفرم استفاده کنید نگاهی می اندازیم.

راه های استفاده از هشتگ در تیک تاک

چهار راه اصلی برای استفاده از هشتگ های تیک تاک وجود دارد: جستجوی محتوا، افزودن به موارد دلخواه، اشتراک گذاری و تگ گذاری آپلودهای خود.

1. جستجوی محتوا

رایج ترین روش استفاده از هشتگ ها فیلتر محتوا است. می‌توانید هشتگ را جستجو کنید تا محتوایی را که در آن برچسب گنجانده شده، نمایش دهید. برای یافتن هشتگ مورد نظر خود در تیک تاک، ابتدا باید روی نوار جستجو در بالای صفحه اصلی ضربه بزنید. یا روی تب Friends در پایین صفحه ضربه بزنید و از قسمت جستجو در بالای اپلیکیشن استفاده کنید. موضوع مورد نظر خود را وارد کنید، برای مثال #fyp. تیک تاک موضوعات و هشتگ‌ها را معمولاً از محبوب‌ترین تا کم‌طرف‌تر فهرست می‌کند.

2. افزودن هشتگ به موارد دلخواه

یکی دیگر از کارهایی که تیک تاک به کاربران اجازه داده، این است که هشتگ ها را مورد علاقه و دنبال کردن آنها قرار دهند تا بتوانند آنها را برای آینده ذخیره کنند. هنگامی که تگ مورد نظر را تایپ کردید، یک نماد بوکمارک در زیر هشتگ و یک دکمه Add to Favorites وجود دارد. به سادگی هشتگ را به موارد دلخواه خود اضافه کنید و در پروفایل شما ذخیره می شود. برای دسترسی به هر چیزی که ذخیره کرده اید، مانند هشتگ ها، صداها یا افکت ها، به پروفایل خود بروید و در زیر بیو خود، یک نماد بوکمارک وجود دارد. به هشتگ بروید و در آنجا هر چیزی را که ذخیره کرده اید پیدا خواهید کرد.

تیک تاک احتمالاً از موارد دلخواه شما برای اطلاع رسانی اینکه چه محتوای دیگری را به شما پیشنهاد داده، استفاده می کند. بنابراین ذخیره هشتگ ها ممکن است توصیه های ویدیویی شما را بهبود بخشد.

3. اشتراک گذاری یک هشتگ

تیک تاک همچنین به شما امکان می‌دهد هشتگ‌ها را به اشتراک بگذارید، خواه فقط برای دوستان خود در اپلیکیشن باشد یا فهرست محتوای هشتگ را در پلتفرم دیگری به اشتراک بگذارید. هنگامی که در صفحه نتایج هشتگ هستید، یک فلش در گوشه بالا سمت راست وجود دارد (دکمه اشتراک). روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و نحوه اشتراک‌گذاری برچسب را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید کد QR را انتخاب کنید که یک کد برای آن هشتگ ایجاد می‌کند و فرآیند اشتراک‌گذاری را آسان‌تر می‌کند.

4. برچسب زدن به محتوای خود

اگر در تیک تاک محتوا تولید می کنید و می خواهید آن را فراتر از فالوورهای خود گسترش دهید، می توانید هشتگ ها را به ویدیوهای خود اضافه کنید. هنگامی که برای تیک تاک خود زیرنویس می کنید، یک ویژگی هشتگ در زیر کادر زیرنویس وجود دارد. هشتگی را که می خواهید استفاده کنید وارد کنید. تیک تاک همچنین تعدادی تگ مرتبط محبوب را پیشنهاد می کند. هشتگ یا هشتگ های مورد نظر خود را بر اساس محتوای ویدیو انتخاب کنید.

نکاتی برای استفاده از هشتگ در تیک تاک

هنگامی که با روش های مختلف استفاده از هشتگ در پلتفرم آشنا شدید، می توانید از آنها به دلخواه خود استفاده کنید. اگر می خواهید محتوا را جستجو کنید، مهم نیست که چقدر خاص باشد، بعید است که به نتایجی که به دنبال آن هستید نرسید. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک توصیه کتاب در یک ژانر خاص هستید، فقط جستجوی #bookrecommendation نتایج بسیار زیادی ایجاد می کند. در حالی که با محدود کردن آنچه که به دنبال آن هستید، مانند یک کتاب رمز و راز، #mysterybookrecommendation یا #mysterybookrec را جستجو می کنید.

برای صرفه جویی در زمان، به جای پیمایش در میان تعداد زیادی محتوا، در هشتگ های خود دقیق تر عمل کنید. هرچه دقیق تر باشید، نتایج بهتری خواهید گرفت. اگر می‌خواهید نتایج خاص و متناسبی داشته باشید، هشتگ‌های محبوبی وجود دارند که باید از آنها اجتناب کنید: #fyp یا #tiktok یا #viral یا موارد دیگر. این ها برخی از محبوب ترین هشتگ ها در تیک تاک هستند و با محتوای بسیار کلی و سرریز نتایج اشباع می شوند.

جستجوهای هشتگ و موارد دلخواه را خاص نگه دارید تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید. هشتگ ها یک ویژگی حیاتی برای سازندگان محتوا و کاربران در سراسر پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند، به نظر می رسد تیک تاک بیشترین استفاده را از آنها می کند. جستجو، ذخیره یا اشتراک‌گذاری هشتگ‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید، محتوا را برای هر فردی مناسب‌تر می‌کند. در بیشتر موارد، به خصوص در مورد جستجوی چیزی خاص، تیک تاک می تواند کاملاً مفید باشد.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا