صوتی و تصویری

گیگابایت مانیتور گیمینگ S55U را با پشتیبانی از اندروید معرفی کرد

گیگابایت به تازگی از یک مانیتور گیمینگ بزرگ به نام S55U رونمایی کرده است. S55U بخش جدیدی از مانیتورهای گیمینگ را با نمایشگر بزرگ 54.6 اینچی UHD کوانتوم دات خود باز می کند.

علاوه بر ارائه وضوح و روشنی تصویر باور نکردنی، S55U با نرخ نوسازی 120 هرتز در کلاس esports، زمان پاسخگویی 2 میلی‌ثانیه GTG و اتصال HDMI 2.1 که نوید یک تجربه بازی 4K فراگیر و نرم و ابریشمی را در یک صفحه نمایش بزرگ می‌دهد، بازی را بهبود می‌بخشد. S55U همچنین دارای برنامه های داخلی مانند یوتیوب، نتفیلیکس و کروم کست برای استریمینگ اندروید است که آن را برای سرگرمی های خانگی نیز ایده آل می کند.

گیگابایت از زمانی که سال گذشته اولین نمایشگر 4K خود را معرفی کرد، در ارائه بهترین مانیتورهای بازی در کلاس 4K پیشرو بوده است. کل خانواده از پشتیبانی HDMI 2.1 و ویژگی های بازی تاکتیکی انحصاری برخوردار هستند که استاندارد جدیدی را برای نمایشگرهای بازی 4K ایجاد می کند.

گیگابایت در حال حاضر طیف گسترده ای از مانیتورهای بازی 4K از 28 تا 54.6 اینچ را در اختیار گیمرها قرار می دهد. جدیدترین S55U ابعاد کاملاً جدیدی را برای کسانی که به دنبال تجربه تماشای کاملاً همه جانبه در یک مانیتور بازی بزرگ برای بازی و سرگرمی خانگی هستند ارائه می دهد. متاسفانه گیگابایت قیمت این محصول را اعلام نکرده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا