نرم افزار و اینترنت

واتس اپ حالا به شما اجازه می دهد از هر ایموجی به عنوان واکنش استفاده کنید

واتس‌اپ در ابتدا واکنش‌های ایموجی ها را با شش گزینه راه‌اندازی کرد، اما این تعداد را به کل واژگان ایموجی افزایش داد. مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک، در حالی که 🏄‍♂️، 🍟، 👊 و 💯 را به عنوان برخی از این موارد مورد علاقه اعلام کرد، نوشت: ما توانایی استفاده از هر گونه ایموجی را به عنوان واکنش در واتس اپ ارائه می کنیم.

واکنش های ایموجی راه خوبی برای کوتاه نگه داشتن ارتباطات است یا به سرعت به فرستنده پیام نشان می دهد که به عنوان مثال، شوخی او را خنده دار می دانستید (یا نه). برای استفاده از هر ایموجی به عنوان واکنش، روی یک پیام طولانی فشار دهید و روی دکمه + در سمت راست ضربه بزنید تا یک لیست کامل دریافت کنید. سپس، ایموجی مورد مورد نظر خود را انتخاب کرده تا به شکل معمول زیر یک پیام ظاهر شود.

این بروزرسانی، واتس‌اپ را از نظر واکنش‌های ایموجی با مسنجر برابر می‌کند و در موبایل دقیقاً به همین شکل عمل می‌کند. تلگرام اخیراً از ایموجی‌های گسترده و واکنش‌های متحرک نیز رونمایی کرده، اما شما باید در سرویس جدید 5 دلاری آن در ماه مشترک شوید. ویژگی جدید واتس اپ اکنون فعال است، اما ممکن است چند روز طول بکشد تا به منطقه شما برسد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا