صوتی و تصویری

اسپیکرهای قابل حمل جدید سونی ضد آب و با تماس بهتر هستند

همانطور که هر سال در این زمان انجام می دهد، سونی ورودی های جدیدی را در مجموعه اسپیکرهای بی سیم خود معرفی کرده است. این شرکت امروز سه مدل جدید را معرفی کرد که همه آنها به لطف اندازه قابل حمل و محافظت مناسب در برابر گرد و غبار و رطوبت (IP67) برای استفاده در بیرون طراحی شده اند. این سه مورد بخشی از سری X سونی است که دارای اسپیکرهای غیر دایره‌ای “X-Balanced” برای فشار بیشتر صدا و اعوجاج کمتر است.

اول اینکه بزرگترین گزینه در این گروه SRS-XG300 است. ترکیب شکل استوانه‌ای مخروطی و دسته جمع شونده به این اسپیکر در بسته‌بندی بسیار کوچک‌تر طراحی بوم‌باکس مانندی می‌دهد. برای ارائه چندین گزینه صدا، XG300 دارای ویژگی Mega Bass بوده که پاسخگویی پایین را افزایش می دهد و +ClearAudio برای “متعادل ترین صدا” و حالت صدای زنده که جلوه حضور در یک مکان را شبیه سازی می کند. بعلاوه، برنامه Music Center سونی به شما این امکان را می دهد که EQ را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید و گزینه اتصال چند بلندگو را برای حالت های Party Connect یا Stereo Pair به شما ارائه می دهد.

در داخل، دو بلندگوی X-Balanced، دو توییتر و دو رادیاتور غیرفعال صدا را کنترل می‌کنند در حالی که حلقه‌های نور قابل سفارشی‌سازی علامت تجاری شرکت در دو طرف آن می‌درخشند. سونی می‌گوید XG300 با شارژ تا 25 ساعت دوام می‌آورد و پس از 10 دقیقه اتصال به برق می‌توانید تا 70 دقیقه از آن استفاده کنید. این شرکت همچنین قابلیت حذف نویز اکو را برای تماس‌های طبیعی‌تر در صورت نیاز به بلندگو در نظر گرفته است. این فناوری به دو نفر اجازه می دهد تا بدون قطع ارتباط همزمان با یکدیگر صحبت کنند. XG300 در 15 جولای در رنگ های خاکستری و مشکی با قیمت 350 دلار در دسترس خواهد بود.

بعدی SRS-XE300 است. سونی برای این مدل سایز متوسط یک شکل پنج ضلعی یا همان طور که شرکت آن را توصیف می کند، طراحی ارگونومیک “grab and go” (بگیر و برو) انتخاب کرد. XE300 مجهز به چیزی است که سونی آن را پخش‌کننده خطی می‌نامد که با پخش یکنواخت‌تر صدا، ناحیه گوش دادن وسیع‌تری را برای درایورهای X-Balanced به بلندگو می‌دهد. ویژگی‌های Party Connect و Stereo Pair به شما امکان می‌دهد چندین بلندگو را برای صدای بیشتر همگام‌سازی کنید و کنترل‌های روی برد شامل دکمه بی‌صدا کردن میکروفون برای تماس‌ها هستند.

لغو نویز اکو نیز روی آن قرار گرفته است و دارای استاندارد IP67 ضد گرد و غبار و آب، ضد ضربه نیز می باشد و در برابر سقوط مقاومت از خود نشان می دهد. این اسپیکر با شارژ تا 24 ساعت عمر باتری را به شما می دهد و با اتصال 10 دقیقه به برق 70 دقیقه زمان گوش دادن را برای شما به ارمغان می آورد. XG300 در 15 جولای در رنگ های خاکستری، مشکی و آبی با قیمت 200 دلار در دسترس خواهد بود.

در نهایت، جمع و جورترین گزینه از این سه، SRS-XE200 است.  این محصول کوچکتر از XE300 است، اما از همان شکل و طراحی کلی برخوردار است. تنها تفاوت زیبایی شناختی XE200 دارای یک بند حمل متصل است. مانند XE300، این مدل نیز دارای یک دیفیوزر خطی برای ناحیه گوش دادن بزرگتر است و علاوه بر حفاظت IP67، ضد ضربه نیز می باشد. می‌توانید چند بلندگو را از طریق راه‌اندازی‌های Party Connect و Stereo Pair این شرکت به هم متصل کنید.

سونی می‌گوید می‌توانید تا 16 ساعت گوش کنید و بار دیگر، شارژ 10 دقیقه‌ای، 70 دقیقه استفاده را ارائه می‌دهد. برای تماس‌ها، Echo Noise Cancelling نیز در اینجا وجود دارد، همانطور که یک دکمه بی‌صدا در میان سایر کنترل‌های روی برد نیز وجود دارد. XG300 در 15 جولای در رنگ های خاکستری، مشکی، آبی و نارنجی با قیمت 130 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا