صوتی و تصویری

AOC از مانیتور گیمینگ U28G2XU2 رونمایی کرد

AGON by AOC مانیتور گیمینگ جدید 28 اینچی (71 سانتی متری) AOC GAMING U28G2XU2 را معرفی کرد. به لطف نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده 144 هرتزی و پاسخ‌گویی تیز 1 میلی‌ثانیه GtG، این مانتیور برای گیمرهای اصلی و سخت‌کوه، چه بر روی رایانه و چه در کنسول، به بازار عرضه می‌شود.

برای کسانی که به تصاویری با جزئیات فوق‌العاده، رزولوشن فوق‌العاده بالا و همچنین نرخ تازه‌سازی بالا برای دستیابی به روان‌ترین تجربه بازی بدون شبح‌سازی اهمیت می‌دهند، U28G2XU2 بهترین‌های هر دو جهان را با هم ترکیب می‌کند. گواهی VESA DisplayHDR 400 را برای رمزگشایی و بازتولید محتوای HDR با تصاویری چشم نواز، و فناوری Adaptive-Sync برای پشتیبانی از پیاده سازی های VRR، اضافه کنید، U28G2XU2 عملکردی واضح و روان با تصاویری تند، بدون نمایش مصنوعاتی مانند اشک ریختن یا پارگی ارائه می دهد.

نسل جدید کنسول و در دسترس بودن روزافزون کارت‌های گرافیکی نسل جدید به این معنی است که اتصال HDMI 2.1 اکنون در بین جامعه بازی‌ها فراگیر شده است، که خبر بسیار خوبی است! فناوری HDMI 2.1 پهنای باند بسیار بالاتری نسبت به HDMI 2.0 ارائه می دهد و به آن امکان می دهد سیگنال 4K @ 144 هرتز و بالاتر را منتقل کند.

AOC GAMING U28G2XU2 دارای دو درگاه HDMI 2.1 و همچنین دو درگاه DisplayPort 1.4 است که به این معنی است که می تواند 4 منبع ویدیوی مختلف را با وضوح 4K با نرخ تازه سازی بالا بپذیرد. به لطف گنجاندن حالت های Picture-by-Picture و Picture-in-Picture، دو مورد از این منابع حتی می توانند به طور همزمان نمایش داده شوند.

این مانیتور مجهز به پنل IPS سریع، زوایای دید گسترده 178/178 درجه، طیف رنگی گسترده برای رنگ‌های غنی و اشباع شده و دقت رنگ بالا را ارائه می‌دهد. حداکثر روشنایی 400 نیت باعث بهبود دید در شرایط روشنایی محیطی روشن می شود. AOC GAMING U28G2XU2 از جولای 2022 با قیمت 689.99 پوند در دسترس خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا