نرم افزار و اینترنت

نسخه بتای نهایی اندروید 13 به صورت زنده منتشر شد

امروز گوگل چهارمین و آخرین نسخه بتای اندروید 13 را منتشر کرد. نسخه بعدی نسخه رسمی است، و این شرکت می گوید که ما اکنون “فقط چند هفته” تا عرضه دستگاه های پیکسل پشتیبانی شده فاصله داریم.

چهارمین بتای اندروید 13 برای توسعه دهندگان برنامه ارائه شده تا بتوانند با در نظر گرفتن نسخه جدید، آزمایش و توسعه نهایی را انجام دهند. این بیلد در واقع کاندید انتشار اندروید 13 برای دستگاه های پیکسل و شبیه ساز اندروید است. از آنجایی که پایداری پلتفرم با نسخه بتای قبلی به دست آمد، از آن زمان تمام سطوح برنامه نهایی شده‌اند، از جمله APIهای SDK و NDK، رفتارهای سیستم روبه‌روی برنامه، و محدودیت‌ها در رابط‌های غیر SDK.

نسخه Beta 4/Release Candidate که امروز عرضه می‌شود با رفع مشکلاتی که قبلاً گزارش شده بود، ارائه شده و باید پایدارترین نسخه پیش‌نشر نرم‌افزار باشد. اندروید 13 دارای ویژگی‌های حریم خصوصی جدیدی مانند مجوز اعلان و انتخابگر عکس اصلاح‌شده، تم آیکوان اپلیکیشن ها، پشتیبانی از زبان هر اپلیکیشن ، ویدیوی HDR، بلوتوث LE Audio و پشتیبانی از MIDI 2.0 از طریق USB است. همچنین ابزارهای بهتری برای توسعه‌دهندگان برنامه وجود دارد تا از تبلت‌ها و دستگاه‌های صفحه‌نمایش بزرگ بهره ببرند، که بر اساس آنچه در Android 12L تعبیه شده است، گسترش می‌یابد.

اگر پیکسل تان را قبلاً در برنامه بتای عمومی گوگل ثبت‌نام کرده باشید، باید این بیلد جدید را به‌عنوان یک بروزرسانی در ساعات بعدی یا چند روز آینده دریافت کنید. اگر می‌خواهید این بیلد را امتحان کنید، می‌توانید با ثبت‌نام در برنامه این کار را انجام دهید – پس از انجام این کار، نسخه جدید مانند هر بروزرسانی دیگر به شما تحویل داده می‌شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا