گجت و پوشیدنی

ایربادز بیسیم JBL Live Pro 2 با پشتیبانی از ANC معرفی شد

شرکت JBL به تازگی جدیدترین ایربادز بیسیم خود را با نام Live Pro 2 TWS رونمایی کرده است. هدفون‌های بی‌سیم جدید این برند، هدفون‌های استریو TWS هستند که به شش میکروفون مجهز شده‌اند که به فناوری عایق صدا و باد کمک می‌کنند. علاوه بر این، Live Buds Pro 2 از فناوری ANC (حذف نویز فعال) پشتیبانی و حتی حالت Ambient هوشمند را نیز ارائه می‌دهد. هدفون جدید دارای طراحی پایه و درایورهای دینامیک 11 میلی متری است.

طبق یادداشت های رسمی، هدفون Live Pro TWS در صورت جفت شدن با جعبه شارژ می تواند تا 40 ساعت پخش کلی موسیقی دوام بیاورد. هر ایرباد به تنهایی می تواند پخش صدای فراگیر 10 ساعت را با یک بار شارژ کامل ارائه دهد، بنابراین کیس شارژ 30 ساعت اضافی را ارائه می دهد. شایان ذکر است، تنها یک شارژ 15 دقیقه ای می تواند حتی چهار ساعت پخش اضافی را نیز ارائه دهد.

این هدفون ها را می توان با برنامه هدفون JBNL نیز متصل کرد که به آنها امکان تنظیم دستی سطح ANC، تغییر تنظیمات صدای محیط و موارد دیگر را می دهد. ویژگی های دیگر شامل مقاومت در برابر آب IPX5، پشتیبانی از اتصال بلوتوث 5.2 و پشتیبانی از دستیارهای صوتی محبوب مانند آمازون الکسا و گوگل اسیستنت است. JBL Live Pro 2 قرار است در دو رنگ مشکی و آبی با قیمت 175 دلار راهی بازار شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا