برند ریلمی امروز علاوه بر معرفی گوشی های ریلمی 6 و 6 پرو از اولین مچ بند ورزشی خود با نام Realme Band رونمایی کرد. دسبتند جدید ریلمی بند از صفحه نمایش 0.96 اینچی با رزولوشن 80 در 160 پیکسل بهره می برد.

نمایشگر این دستبند توانایی نمایش 64 کاراکتر را داشته و می توان اعلان های طولانی را نمایش داد. همچنین می توانید از دکمه لمسی استفاده کنید تا در صورت لزوم از طریق چندین صفحه مرور کنید. صفحه نمایش این دستبند دارای یک لایه شیشه مسطح بوده که به مچ بند TPU گسترس یافته است. این متریال باعث می شود تا در برابر سایش و ضربه مقاوم باشد و همچنین در برابر آب IP68 تا 1.5 متر دوام می آورد.

قسمت از بدنه این دستنبد پورت USB-A قرار گرفته که به شما امکان شارژ دستگاه به هر درگاه قدیمی را می دهد. ریلمی بند از باتری 90 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که هنگام استفاده از پایش ضربان قلپ تا 10 روز شارژ نگه می دارد. علاوه بر این، می توان آن را طی مدت زمان 1 ساعت 47 دقیقه شارژ کرد.

از سوی دیگر، این دستبند جدید دارای سنسور پایش ضربان قلب لحظه ای و سیستم ردیابی خواب است. با دارابودن شمارشگر، درصورتی که به مدت طولانی بی تحرک باشید، به شما هشدار می دهد تا مقداری آب بخورید و تحریک داشته باشید. شما همچنین می توانید سه مورد از 9 حالت ورزشی را انتخاب کنید تا به راحتی در خود گروه قابل دسترسی باشد.

این 9 حالت ورزشی شامل کریکت، یوگا، پیاده روی، پیاده روی، کوهنوردی، دوچرخه سواری، لوازم ورزشی و تناسب اندام هستند. آمار دقیق در مورد فعالیت با اپلیکیشن همگام سازی می شود. ریلمی بند در رنگ های مشکی، سبز و زرد در اندازه بند 16 میلی متری با قابلیت تعویض عرضه می شود. قیمت اعلام شده برای این دستبند 20.5 دلار خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *