رپورتاژ آگهی

مقایسه اشتراک های مختلف اسپاتیفای

با راه‌یافتن تکنولوژی به خانه‌ها تغییرات گسترده‌ای درزمینه‌های مختلف ازجمله گوش دادن به‌موسیقی صورت گرفت که پیش‌ازاین تنها ازطریق رادیو، تلویزیون و گرامافون بود؛ اما امروزه همه‌چیز به‌بیان ساده‌تر زیر و رو شده و سرویس‌های پخش موسیقی چون اسپاتیفای روی‌کار آمده‌اند تا تفریح و سرگرمی را برای انسان‌ها آسان‌تر کنند.

اسپاتیفای یک سرویس اشتراکی برخاسته از کشور سوئد است که برای اولین‌بار درسال 2007 به عاشقان موسیقی و پادکست معرفی شد و هم‌اکنون با گذشت 15 سال از فعالیت پررنگ خود توانسته بیش‌از 450 میلیون کاربر فعال را به خود جذب کند که البته این رقم روزانه درحال افزایش است و اصلی‌ترین دلیل آن‌هم وجود خدمات و پلن‌های جذاب و متنوعی است که دراختیار کاربران قرار می‌گیرد.

هریک‌از پلن‌های اشتراک سرویس اسپاتیفای ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که دراین مطلب قصد داریم این پلن‌ها را باهم مقایسه کنیم و دریابیم که کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد.

Spotify چیست؟

اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی در دنیا محسوب می‌شود. با استفاده از اشتراک اسپاتیفای می‌توانید از میلیون‌ها آهنگ، موزیک ویدیو و پادکست متنوع لذت ببرید. اسپاتیفای به دو صورت رایگان و پریمیوم قابل استفاده است که پیشنهاد ما به شما خرید اسپاتیفای است تا از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوید.

خدمات و مزایایی که پس‌از خرید اشتراک‌های سرویس اسپاتیفای دریافت خواهید کرد بنابر نوع پلنی که انتخاب می‌کنید متفاوت است و درادامه قصد داریم تا اشتراک‌ها و خدمات آن‌ها را باهم مقایسه کنیم اما پیش‎از آن بهتر است کمی بیشتر با امکانات و خدمات این سرویس محبوب آشنا شوید.

نگاهی کوتاه به امکانات سرویس اسپاتیفای

درصورت خرید یکی‌از پلن‌های اشتراک اسپاتیفای، امکانات ویژه‌ای دراختیار شما قرار می‌گیرد که عبارت‌اند از:

  • آرشیو 70 میلیون ترک موسیقی فارسی و غیرفارسی
  • پخش نامحدود موسیقی به‌صورت آنلاین در نسخه پرمیوم
  • پخش آنلاین موسیقی درنسخه رایگان با محدودیت ردکردن 6 آهنگ درهرساعت
  • امکان دانلود و پخش آفلاین موسیقی‌ها
  • وجود دو نسخه رایگان و پرمیوم
  • دارای هزاران پادکست جذاب و محبوب
  • ایستگاه رادیویی زنده
  • امکان ساخت ایستگاه رادیویی اختصاصی توسط کاربر
  • پخش موسیقی در بالاتری کیفیت (320 کیلوبایت در ثانیه)
  • عدم پخش تبلیغات آزاردهنده در نسخه پرمیوم
  • امکان اشتراک‌گذاری پلی‌لیست‌ها توسط کاربر
  • پشتیبانی‌از پلتفرم‌های اندروید، iOS، ویندوز و مک
  • دارای پلن‌های اشتراک متنوع براساس نیاز کاربران

مقایسه پلن‌های اشتراک اسپاتیفای

پلن‌های اشتراک سرویس اسپاتیفای به چهار نوع تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از: فردی، دانشجویی، دوکاربره و خانوادگی که هرکدام ازاین پلن‌ها هزینه اشتراک متفاوت و خدمات متفاوتی را به کاربران خود ارائه می‌دهند؛ لازم به‌ذکر است که تمام پلن‌های سرویس اسپاتیفای 1 ماه اشتراک رایگان آزمایشی برای کاربران تازه‌وارد دارند.

اشتراک فردی (Individual)

یکی‌از پرفروش‌ترین پلن‌های اشتراک سرویس اسپاتیفای محسوب می‌شود که مختص کاربرانی است‌که علاقه دارند به‌صورت فردی ازاین برنامه استفاده کنند به‌طوری‌که دراین پلن برخلاف دیگر پلن‌ها امکان اشتراک‌گذاری حساب کاربری با دیگران وجود ندارد و کاربر با پرداخت 9.99 دلار درماه می‌تواند از تمام امکانات سرویس اسپاتیفای که ‌پیش‌تر به‌آن‌ها اشاره کردیم؛ بهره‌مند شود.

اشتراک دانشجویی (Student)

اگر دانشجو یا دانش‌آموزی هستید که دوست‌دارید یکی‌از پلن‌های اشتراک سرویس اسپاتیفای را خریداری کنید، این پلن مقرون‌به‌صرفه مخصوص شما طراحی شده چراکه درآن شما باتایید وضعیت دانشجو یا دانش‌آموز بودن خود به‌مدت چهار سال می‌توانید از خدمات سرویس اسپاتیفای تنها باپرداخت 4.99 دلار درماه استفاده کنید و همچنین دراین پلن محدودیت اشتراک‌گذاری حساب کاربری همانند اشتراک فردی وجود دارد. سوپرایز اسپاتیفای برای مشترکان پلن دانشجوی خود، اشتراک رایگان سرویس فیلم و سریال Hulu است.

اشتراک دوکاربره (Duo)

یکی‌از پلن‌های اشتراک سرویس اسپاتیفای است که دربین زوجین از محبوبیت خاصی برخوردار بوده که به‌شدت مناسب زوجین و افرادی است که دوست دارند دونفری از یک حساب کاربری استفاده کنند. دراین پلن اشتراک شما باپرداخت تنها 12.99 دلار درماه می‌توانید به‌صورت مشترک از یک حساب کاربری استفاده کنید که درنتیجه دراین پلن نیز محدودیت اشتراک‌گذاری حساب وجود دارد و برای بیشتراز دونفر امکان‌پذیر نیست. دراین پلن هردو کاربر می‌توانند به‌صورت همزمان از تمام امکانات سرویس اسپاتیفای بهره‌مند شوند بااین تفاوت که هردو پلی‌لیست‌ و آرشیو جداگانه‌ای خواهند داشت و خود برنامه یک پلی‌لیست مخصوص با‌عنوان «Duo» دراختیار کاربران قرار می‌دهد که درواقع ترکیبی‌از آهنگ‌های موردعلاقه هردوی آن‌ها است.

اشتراک خانوادگی (Family)

اما می‌رسیم به بهترین پلن اشتراک سرویس اسپاتفای که مخصوص خانواده‌ها یا گروه‌های پرجمعیت است چراکه دراین پلن کاربران تنها باپرداخت 14.99 دلار درماه می‌توانند تاحداکثر 6 نفر از اعضای خانواده یا گروه را باخود همراه کنند و به‌صورت مشترک از یک حساب کاربری استفاده کنند. لازم به‌ذکر است که دراین پلن هر6نفر می‌توانند پلی‌لیست‌ها و آرشیو جداگانه داشته باشند و همزمان‌از تمام امکانات سرویس اسپاتیفای بهره‌مند شوند. سوپرایز اسپاتیفای برای مشترکان پلن خانواده، یک پلی‌لیست مخصوص باعنوان «Family» که ترکیبی‌از آهنگ‌های موردعلاقه همه اعضا است.

خرید اسپاتیفای درکدام حالت بهتر است؟

پس‌از آشنایی با پلن‌های اشتراک سرویس اسپاتیفای ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که خرید کدام پلن ارزش بیشتری دارد ؟ پاسخ این سوال تنها به دانشجو یا زوج بودن و تعداد افرادی که قراراست با شما همراه شوند بستگی دارد چراکه اصلی‌ترین تفاوت این پلن‌ها در تعداد کاربران فعال دریک حساب است.

چگونه می‌توانم پلن اشتراک موردنظر خود را تهیه کنم؟

حالا که نسبت به تمام پلن‌های اشتراک سرویس اسپاتیفای شناخت لازم را کسب کردید و کم و بیش می‌دانید که کدام پلن مناسب و پاسخ‌گوی نیاز شما خواهد بود؛ قطعا این سوال را ذهن خود دارید که چگونه می‌توانم پلن اشتراک موردنظرم را خریداری کنم؟ برای پاسخ به‌این سوال باید گفت که کاربران ایرانی به‌دلیل تحریم‌های بانکی علیه این کشور، به‌صورت مستقیم نمی‌توانند با بانک‌های خارجی معاملات ارزی داشته باشند ازاین‌رو خرید اشتراک اسپاتیفای به‌وسیله کارت‌های اعتباری امری محال است. اما درمیان تمام این محالات، ما اینجا هستیم تا به‌شما کمک کنیم که به‌خواسته خود برسید و راه‌حل مناسب‌تر و پیشنهادی ما، خرید اشتراک اسپاتیفای از فروشگاه‌های معتبری چون سیب کده با نشانی https://sibkade.com است.

مزایای خرید اشتراک اسپاتیفای از سیب کده چیست؟

  1. فروشگاه سیب کده چندین سال است که به‌صورت تخصصی در زمینه خرید اشتراک سرویس‌هایی چون اسپاتیفای فعالیت می‌کند.
  2. فعالیت سیب کده تنها به خرید اشتراک اسپاتیفای محدود نشده و خرید اشتراک سرویس‌هایی چون نتفلیکس، یوتیوب پرمیوم، اپل وان، ایکس باکس و غیره را پوشش می‌دهد.
  3. باخرید اشتراک اسپاتیفای از وبسایت سیب کده، پشتیبانی 24 ساعته و اختصاصی این فروشگاه تا پایان آخرین روز اشتراک با شما همراه خواهد بود.
  4. فعال‌سازی تمام اشتراک‌ها برروی منطقه آمریکا انجام می‎شود تا کاربران از کامل‌ترین آرشیو موسیقی بهره‌مند شوند.
  5. تمام سفارشات ازطریق فمیلی شیرینگ و برروی اپل آیدی کاربر و بدون‌نیاز به پسوورد فعال می‎شوند.
  6. فروشگاه سیب کده جزو معدود فروشگاه‎های دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت است.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا