نرم افزار و اینترنت

ظاهر جدید جیمیل اکنون برای همه در دسترس است

ما از فوریه پیشرفت بروزرسانی رابط کاربری ‘گوگل برای جیمیل را دنبال می‌کنیم و همانطور که وعده داده شده بود، این شرکت می‌گوید اکنون برای همه کاربران جیمیل در دسترس است. این کار دوباره Meet، Chat و Spaces را به عنوان بخشی از تجربه کلی به هم نزدیک می‌کند و شامل عناصری از Google’s Material Design 3 است.

به همین جا ختم نمی‌شود و به گفته گوگل، در اواخر امسال، باید شاهد پیشرفت‌هایی در جیمیل برای کاربران تبلت، پشتیبانی بهتر از ایموجی ها و ویژگی‌های دسترسی بیشتر، در میان سایر ارتقاها باشیم. اگر از جیمیل برای کار استفاده می کنید، ممکن است قبلاً در حساب شما منتشر شده باشد. برای کسانی که نمی‌توانند این تغییر را تحمل کنند، می‌توانند انصراف دهند و حداقل در حال حاضر به ظاهر قبلی خود برگردند.

اگر چت را فعال ندارید، شما همچنان ظاهر جدید را خواهید داشت، اما به طور پیش‌فرض در نمای فقط جیمیل، و اگر از برخی یا هیچ یک از آن برنامه‌ها استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن‌ها را از منوی تنظیمات سریع غیرفعال یا فعال کنید. اگر می‌خواهید به قدیم برگردید، دستورالعمل‌های گوگل را دنبال کنید:

  • در بالا سمت راست، روی تنظیمات کلیک کنید.
  • در قسمت Quick Settings، روی Go back to the original Gmail view کلیک کنید.
  • در پنجره جدید روی Reload کلیک کنید.

رابط کاربری بروزرسانی شده، دکمه‌های Mail، Meet، Spaces و Chat را به‌جای نمایش چندین مکالمه از هر یک در فهرست، به یک فهرست در بالای ریل سمت چپ منتقل می‌کند. بدون اینکه همه چیز را به طور همزمان روی صفحه نمایش داشته باشید، هنوز به راحتی قابل دسترسی هستند، و می‌توانید به سرعت به یک مکالمه در هر بخش بپرید، زیرا وقتی روی نماد آن قرار می‌گیرید، فهرستی ظاهر می‌شود.

این تغییرات بخشی از رویکرد جدید کلی گوگل به مجموعه Workspace (شامل Docs، Sheets و غیره) بوده که قرار است سبک یکپارچه‌تر و ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مانند بهبودهای جستجوی جیمیل را که به تازگی اعلام شده، ارائه دهد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا