امنیت

امکان استریم دوربین های Nest با گوگل تی وی و کروم کست فراهم شد

گوگل بالاخره به کاربران Nest اجازه می‌دهد فیلم‌های زنگ درب هوشمند و دوربین خود را در کروم کست تماشا کنند. از این هفته، این شرکت بروزرسانی کروم کست را با گوگل تی وی ارائه کرده که به استریم استیک اجازه می‌دهد فیلم‌هایی را از همه دستگاه‌های Nest Cam و Doorbell، از جمله مدل‌هایی که گوگل در سال گذشته بروزرسانی کرد، نمایش دهد.

وقتی به این ویژگی دسترسی پیدا کردید، می‌توانید از کنترل صوتی کروم کست یا هر دستگاه دیگری که دارای «اسیستنت» بوده، استفاده کنید تا ببینید در خارج از خانه‌تان چه اتفاقی می‌افتد. فقط چیزی شبیه به این جمله بگویید: Hey Google, show me the front door camera on my TV. گوگل در افزایش پشتیبانی از کروم کست در مقایسه با محصولات رقیب به طور غیرعادی کند بوده است.

همانطور که 9to5Google اشاره می کند، این شرکت مدتی است که به شما اجازه داده که فیلم های امنیتی را در نمایشگرهای هوشمند برند Nest خود پخش کنید. در ماه مه، گوگل حتی یک مهارت الکسا را معرفی کرد که همان عملکرد را برای دستگاه‌های تبلت Echo Show، Fire TV و Fire به ارمغان آورد. همچنین لازم به ذکر است که آمازون و رینگ ادغام مشابهی را قبل از گوگل ارائه کرده اند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا