گوناگوننرم افزار و اینترنت

معرفی 6 تا از بهترین سایت ها برای ضرب کردن NFT

در چند سال گذشته، NFT ها دنیا را به شدت فراگرفته اند. در حال حاضر آثار هنری NFT به قیمت ده‌ها میلیون دلار به فروش می‌رسند و هنرمندان و توسعه‌دهندگان در حالی که صنعت هنوز در حال شکوفایی است، برای انتشار آثار خود رقابت می‌کنند. اما، بدون استفاده از NFT، نمی‌توانید آن را به یک دارایی دیجیتال در پلتفرم‌های قانونی تبدیل کنید. بنابراین، چه سایت هایی برای ضرب کردن NFT بهترین هستند؟

1. Enjin (از طریق JumpNet)

شما می توانید NFT ها را از طریق Enjin با استفاده از JumpNet (که در اصل نسخه خصوصی بلاک چین محبوب اتریوم است)، ضرب کنید. با توجه به اینکه انجین توکن مخصوص به خود را دارد که به عنوان سکه انجین (ENJ) شناخته می‌شود، می‌تواند از شما به‌عنوان کارمزد ENJ دریافت کند.

بنابراین، ممکن است برای شروع کار با ضرب کردن NFT با استفاده از Enjin به یک صندوق کوچک ENJ نیاز داشته باشید. اما یک ENJ تنها در حال حاضر حدود دو دلار هزینه دارد، بنابراین برای تهیه یک کیف پول کوچک نیازی به شکستن بانک ندارید. علاوه بر این، JumpNet انجین فقط حداقل هزینه های ضرب کردن ها را دریافت می کند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد پرداخت مبلغ زیادی در این فرآیند ندارید.

همچنین، می‌توانید در هنگام ضرب NFT، کیف پول خود را به Enjin متصل و کوین ENJ را بین بلاک‌چین‌های اتریوم و JumpNet منتقل کنید تا تراکنش‌های به‌صرفه‌تری داشته باشید. علاوه بر این، Enjin برای ضرب کردن، gas fees نمی‌گیرد که یک مزیت به شمار می‌آید. با این حال، لازم است بدانید که Enjin بیشتر برای NFT بازی‌ها مناسب است تا آثار هنری، بنابراین شاید نیاز باشد به دنبال پلتفرم دیگری برای ضرب آثار هنری باشید.

2. The BNB Chain

بایننس یک پلتفرم محبوب و قابل اعتماد است که با صرافی مشهور جهانی آن هر هفته میلیاردها دلار ارز دیجیتال معامله می کند. اما بایننس فراتر از تجارت رمزنگاری است. با زنجیره هوشمند Binance (که در اکوسیستم زنجیره BNB وجود دارد)، می توانید NFT های خود را به راحتی ضرب کنید.

تعدادی برنامه غیرمتمرکز وجود دارد که می توانید از آنها در زنجیره هوشمند بایننس برای ضرب کردن NFT های خود استفاده کنید، مانند Bakeryswap و AirNFT. همچنین، می‌توانید از بین پلتفرم‌های ضرب NFT موجود جستجو و بهترین گزینه‌ را برای خود انتخاب کنید. البته ضرب NFT با استفاده از BSC رایگان نیست، اما کارمزد آن اندک است. در حال حاضر، هزینه‌ هر ضرب معادل 0.05 BNB است که حدود 2.60 دلار می‌شود. در نتیجه برای ضرب NFT خود در شبکه‌ BSC هزینه‌ی زیادی متقبل نمی‌شوید، اما همچنان پلتفرم‌های دیگری وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها این کار را رایگان انجام دهید.

همچنین، زمانی که NFT شما به‌ فروش برسد، بایننس 2.5 درصد کارمزد سرویس از شما دریافت خواهد کرد که این علاوه بر هزینه‌ی ضرب است. اگرچه ممکن است دو بار پرداخت کارمزد شما را از این پلتفرم ناامید کرده باشد، اما BSC برخلاف بسیاری از پلتفرم‌های موجود gas fees ندارد. برای ضرب NFT در Binance Smart Chain، شما به یک کیف پول نرم‌افزاری Metamask یا Trustwallet نیاز دارید. هر دو پلتفرم یاد شده برای گوشی‌های هوشمند و دسکتاپ در دسترس هستند و می‌توانید به سادگی از آن‌ها استفاده کنید.

3. Nifty Gateway

Nifty Gateway بیشتر به خاطر بازار بزرگ و متنوع NFT خود که میزبان طیف وسیعی از آثار و مجموعه‌ها، مانند Bored Ape Yacht Club و World of Women است، شناخته می‌شود. اما Nifty Gateway تنها برای خرید و فروش NFT نیست. شما همچنین می توانید آثار هنری خود را در این پلتفرم ضرب کنید.

در حالی که Nifty Gateway برای انجام برخی اقدامات از کاربران هزینه دریافت می کند، ضرب کردن NFT در این پلتفرم کاملا رایگان است! حتی اگر gas fees در فرآیند ضرب NFT استفاده می شود، Nifty Gateway قول می دهد که این هزینه را به طور کامل از طرف کاربر پوشش دهد. بنابراین، اگر به دنبال ایجاد یک NFT بدون متحمل شدن هزینه هستید، Nifty Gateway می تواند یک گزینه عالی باشد.

4. Rarible

Rarible یک پلتفرم محبوب NFT است که اغلب به عنوان یک جایگزین عالی برای OpenSea (که در این لیست قرار دارد) عمل می کند. در حالی که Rarible ترافیک مشابهی با OpenSea ندارد، به این معنی نیست که گزینه خوبی برای ضرب کردن و فروش NFT های شما نیست. همچنین دارای یک بخش اجتماعی نوظهور است که علاقه مندان به NFT می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

ضرب توکن در Rarible در قالبی با عنوان lazy minting انجام می‌شود که در این فرایند، NFT شما تا زمانی که خریداری برایش پیدا شود، ضرب نخواهد شد. اگرچه ممکن است این موضوع کمی عجیب به‌نظر برسد، در واقع روش سازگارتری با محیط زیست است و هزینه‌ی آن برای کاربران بسیار پایین‌تر خواهد بود. در حقیقت، ویژگی lazy mint این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد به‌صورت رایگان NFT خود را ضرب کنید.

5. OpenSea

OpenSea یک وب سایت معتبر و قابل اعتماد است که همه چیزهای NFT را در یک مکان ترکیب می کند. با OpenSea، می‌توانید دارایی‌های دیجیتال را به راحتی بخرید، بفروشید، ایجاد کنید و ضرب کنید. و با توجه به اینکه OpenSea چقدر بزرگ شده است، احتمالاً یکی از بهترین مکان هایی است که می توانید برای فروش NFT انتخاب کنید.

همچنین ایده خوبی است که NFT خود را با استفاده از OpenSea ضرب کنید، با توجه به اینکه محبوب ترین و متنوع ترین بازار NFT را دارد. در حالی که OpenSea هزینه ای برای ضرب کردن دریافت نمی کند، ۲.۵ درصد از قیمت اثر فروخته شده را دریافت خواهد کرد. باید ذکر کنیم که مانند Rarible، این پلتفرم هم ویژگی lazy minting را ارائه می‌کند که در واقع به معنی ضرب نشدن NFT شما تا پیش از پیدا شدن خریدار است. همچنین OpenSea هم gas fees دریافت نمی‌کند. در واقع gas fee هزینه‌ای است که کاربران باید برای تامین قدرت پردازشی مورد نیاز برای اجرای سایت بپردازند.

6. Proton Mint

بازار Proton Mint یکی دیگر از گزینه های عالی برای ضرب NFT های شما است. یکی از بهترین چیزهایی که در مورد Proton Mint وجود دارد این است که هیچ هزینه ای برای ضرب gas fees دریافت نمی کند.

علاوه بر این، شما می توانید اولین NFT خود را به صورت رایگان ضرب کنید، و ضرب NFT های اضافی فوق العاده مقرون به صرفه است. این وب سایت همچنین دارای یک رابط کاربری عالی است و شروع به کار با NFT ها را سریع و آسان می کند.

همچنین، Proton Mint از تعدادی از بلاک‌چین‌های معروف مانند BSC، Ethereum و Stellar پشتیبانی می‌کند. اگر به‌دنبال سرمایه‌گذاری روی NFT هستید، بازار متنوع Proton می‌تواند دارایی‌های دیجیتالی مختلفی را برای خرید در اختیار شما قرار دهد. اگر بخواهید کیف پول خود را به این وب‌سایت متصل کنید، با انتخاب‌های محدودی مانند Proton Wallet و Anchor Wallet یا WebAuth مواجه هستید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا