نرم افزار و اینترنت

انتشار آپدیت اپلیکیشن مایکروسافت سرفیس با ویژگی های جدید

اپلیکیشن سرفیس مایکروسافت در ویندوز 11 و 10 به لطف آخرین بروزرسانی، اکنون بیش از هر زمان دیگری مفید است. با گرفتن نسخه به 61.7096.139.0، آخرین بروز رسانی برخی از ویژگی های مهم را اضافه می کند.

نسخه جدید اپلیکیشن حالا پشتیبانی نقشه ها را در تب Find My Device اضافه می کند تا به صاحبان سرفیس کمک کند مکان دستگاه های خود را بهتر پیدا کنند. اگر یک رایانه سرفیس دارید، می‌توانید پس از بروزرسانی به آخرین نسخه، اپلیکیشن کلیک پیش‌فرض Pen را در Pen FRE تنظیم کنید.

از دیگر قابلیت های قابل توجه می توان به بهبود رنگ دکمه ها در گفتگوی زنده، تصاویر لوازم جانبی رنگی و موارد دیگر اشاره کرد. همانطور که در تغییرات رسمی مشاهده می‌شود، این بروزرسانی مانند قبلی که مایکروسافت در ماه گذشته ارائه کرد، فاقد رفع اشکال و بهبودی است. با این حال، این بار، مایکروسافت در حال معرفی ویژگی های جدید بیشتری نسبت به نسخه قبلی است.

اگر یک رایانه سرفیس دارید، باید بدانید که برنامه سرفیس از قبل به همراه دستگاه نصب شده است. این برنامه به شما امکان دسترسی آسان به اطلاعات مفید در مورد گارانتی، شماره مدل و سایر جزئیات حیاتی دستگاهتان را می‌دهد. البته نمی توانید این برنامه را روی یک کامپیوتر غیر سرفیس نصب کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا