سخت افزار

انتشار آپدیت امنیتی درایور انویدیا برای سیستم های پشتیبانی نشده با ویندوز 7 و 8

انویدیا در اواخر سال 2021 صدور بروزرسانی درایورهای گرافیک را برای سیستم‌های دارای ویندوز 8 و 7 متوقف کرد. با این حال، این شرکت قول داده است که وصله‌های امنیتی دوره‌ای را تا سپتامبر 2024 برای دستگاه‌های پشتیبانی‌نشده منتشر کند. یکی از این به‌روزرسانی‌ها به تازگی برای کسانی که از ارتقا به ویندوز 10 یا 11 خودداری می‌کنند در دسترس قرار گرفته است.

Driver 473.81 فقط برای سیستم‌هایی که ویندوز 7 و 8 دارند در دسترس است و هیچ ویژگی جدید یا اصلاحات مرتبط با بازی ندارد. طبق یادداشت‌های انتشار، درایور فقط وصله‌های امنیتی را ارائه می‌کند و تمام جزئیات به زودی در صفحه امنیتی محصول انویدیا در دسترس خواهد بود. انویدیا می‌گوید کاربرانی که سخت‌افزار پشتیبانی‌شده دارند، برای دریافت بهبود عملکرد، ویژگی‌های جدید، رفع اشکال‌ها و بهبودهای خاص بازی، باید به ویندوز 10 و 11 بروزرسانی شوند.

از نظر سخت افزاری، درایور Nvidia GeForce 473.81 از کارت های گرافیک دسکتاپ از سری GTX 600 تا RTX 3000 و پردازنده های گرافیکی موبایل از سری GeForce 800 تا سری RTX 3000 پشتیبانی می کند. کاربران می توانند آخرین نسخه را از وب سایت رسمی انویدیا دانلود کنند. در سمت AMD، دارندگان پردازنده‌های گرافیکی قدیمی‌تر Radeon یک درایور غیررسمی دریافت کردند که آخرین فناوری حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی AMD را فعال می‌کند. درایورهای رسمی اجازه استفاده از فناوری جدید را فقط در سری Radeon 6000 می دهند، اما می توانید آن را با استفاده از درایور شخص ثالث از NimeZ بدون سرمایه گذاری روی کارت گرافیک جدید دریافت کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا