سخت افزار

معرفی کیس MetalFish Y2 که کامپیوتر شما و مخزن ماهی را ترکیب می کند

شرکت MetalFish سازنده کیس های کامپیوتری مستقر در چین، شاسی مخزن ماهی Y2 را به مجموعه کیس های PC موجود خود اضافه کرده، که کیس کامپیوتر شما را با شریک نامحتمل یک مخزن ماهی ترکیب می کند.

کیس خود یک فرمت Micro-ATX، با دو درگاه USB-3.0 جلو، و ابعاد 370 در 250 در290 میلی متر، ساخته شده از آلومینیوم و اندازه داخلی 245×220 میلی متر است. این می تواند یک هارد دیسک 2.5 اینچی را پشتیبانی کند و دارای دو فن RGB در جلو است که توسط یک کنترلر از راه دور قابل کنترل هستند.

با این حال، جالب ترین ویژگی این است که در بالای رایانه شما، در صورت انتخاب این مورد، مخزن ماهی نور سفید به ضخامت 5 میلی متر قرار دارد که توسط یک لایه اکریلیک 3 میلی متری جدا شده است. MetalFish می گوید که این مورد به کاربران کمک می کند تا احساس آرامش و راحتی کنند.

نور بالا به گونه ای تنظیم شده که مناسب ماهی باشد و با کنترلر از راه دور RGB قابل کنترل نیست. همچنین دارای پمپ، فیلتر و اکسیژن ساز است که با USB تغذیه می شود. هیچ چیزی ارائه نشده است که نشان دهد حجم بسیار زیاد آب نشسته در بالای رایانه به خنک‌سازی کمک می‌کند، با این حال این معنای جدیدی برای اصطلاح خنک‌کننده با آب می‌آورد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا