لپ تاپ

لنوو دو ورک استیشن تینک پد جدید مجهز به AMD را معرفی کرد

لنوو از عرضه دو ورک استیشن جدید مجهز به پردازنده های AMD Ryzen به نام های تینک پد P15v Gen 3 و P14s Gen 3 خبر داد. لپ‌تاپ‌های مجهز به AMD به نسخه‌های مشابه اینتل لپ‌تاپ‌های مشابه می‌پیوندند، اما بدیهی است که هدف آنهایی است که پردازنده‌های AMD Ryzen را ترجیح می‌دهند.

لنوو تینک پد P15v، با پردازنده‌های AMD Ryzen Pro 6000 سری H، رایزن 5 یا 7، به همراه یک پردازنده گرافیکی حرفه‌ای انویدیا RTX A2000 برای بارهای کاری که نیاز به قدرت گرافیکی بیشتری دارند، ارائه می‌شود. کاربران همچنین می توانند تا 64 گیگابایت رم و یک حافظه 4 ترابایتی SSD برای ذخیره سازی در اختیار داشته باشند که آن را به عنوان ورک استیشن توانمند را در سراسر جهان تبدیل می کند.

نمایشگر آن با رزولوشن Full HD یا Ultra HD و نسبت تصویر 16:9 عرضه می شود. گزینه پیکربندی Ultra HD همچنین شامل کالیبراسیون رنگ X-Rite، تا 600 نیت روشنایی و پشتیبانی از DisplayHDR 400 است. همچنین 100 درصد از Adobe RGB را پوشش داده و برای سازندگان حرفه ای که با کارهای حساس به رنگ سر و کار دارند ایده آل است.

لنوو مشخصات دقیقی را برای تینک پد P14s Gen 3 که متحرک ترین ورک استیشن خود می نامد، به اشتراک نگذاشته است. این مدل با پردازنده‌های سری U AMD Ryzen Pro 6000 عرضه شده و لنوو می‌گوید که از نظر ویژگی‌ها اساساً مشابه تینک پد P16s است که اوایل امسال عرضه شد. این مدل دارای گزینه ای برای گرافیک مجزا نیست، اما پردازنده های سری Ryzen 6000 شامل AMD Radeon 660M یا 680M Graphics یکپارچه هستند.

اینها احتمالاً قدرتمندترین پردازنده های گرافیکی های یکپارچه ای هستند که در حال حاضر می توانید دریافت کنید، بنابراین همچنان می توانید انتظار عملکرد خوب را داشته باشید. صفحه نمایش احتمالاً یک پنل 14 اینچی با نسبت تصویر 16:10 مشابه تینک پد P14s مجهز به اینتل است. مدل پایه باید با رزولوشن Full HD+ ارائه شود، اگرچه گزینه‌های ارتقاء، از جمله مدل Ultra HD+، در صورتی که با نوع اینتل مطابقت داشته باشد، احتمالاً در دسترس خواهند بود. درست مانند P15v، این نیز شامل کالیبراسیون رنگ X-Rite و پوشش 100٪ DCI-P3 است.

لنوو اشاره نکرد چه زمانی این ورک استیشن های جدید مجهز به AMD در دسترس خواهند بود و همچنین هزینه آن ها چقدر است. نسخه اینتل تینک پد P14s Gen 3 در حال حاضر از قیمت 1362.42 دلار و تینک پد P15v Gen 3 هم از 1490.02 دلار شروع می شود. قیمت نسخه‌های AMD احتمالاً در همین محدوده خواهد بود.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا