نرم افزار و اینترنت

اسنپ چت کنترل هایی برای نظارت بر کودکان و نوجوان در اختیار والدین قرار می دهد

اسنپ چت در تلاش برای کمک به والدین در نظارت موثر و جلوگیری از سوء استفاده کودکان از پلتفرم رسانه های اجتماعی، برخی از کنترل های جدید والدین را ارائه می کند. این به والدین دید بهتری نسبت به نحوه استفاده نوجوانان از سرویس اسنپ چت می دهد و کنترل های حریم خصوصی بهتری را در اختیار قرار می دهد.

بسیاری از سرویس‌هایی مانند تیک تاک و یوتیوب که توسط نوجوانان مورد استفاده قرار می‌گیرند در حال حاضر کنترل‌های والدین را به یک شکل یا به اشکال دیگر نشان می‌دهند. به عنوان مثال، گوگل چند ماه پیش کنترل‌های والدین جدیدی را برای سرویس پخش ویدیوی خود یویتوب ارائه کرد و سپس محافظت‌های مشابهی را برای خردسالان در سرتاسر جستجو گسترش داد.

به طور مشابه، تیک تاک ویژگی حالت ایمنی خانواده را در سال 2020 عرضه کرد. اسنپ چت در همین مسیر ابزار نظارتی جدید خود را از طریق Family Center معرفی کرده تا به والدین اجازه دهد ببینند که فرزندانشان با چه کسانی در برنامه چت می کنند. این حرکت از سوی شرکت برای ترویج یک تجربه ایمن بدون توجه به سن شما طراحی شده است. علاوه بر ایمنی و نظارت کنترل شده، همکاری و اعتماد بین والدین و نوجوانان را تقویت می شود.

برای شروع کار، هم والدین (یا قیم) و هم فرزند باید دعوت مرکز خانواده را بپذیرند تا نظارت فعال شود. پس از پذیرفته شدن دعوت‌ها و موافقت با شرایط و ضوابط، والدین می‌توانند فهرست حساب‌هایی را که فرزندشان در هفت روز گذشته با آن‌ها تعامل داشته، ببینند و هر گونه حساب ناشایست را به تیم اعتماد و ایمنی اسنپ گزارش دهند. به این ترتیب، والدین یا سرپرستان اکنون این گزینه را دارند که ببینند چه کسی در جهان نوجوانشان است و آن را کنترل کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا