موبایل و تبلت

موتورولا ایکس 30 پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا سرانجام امروز رویداد لانچ مورد انتظار خود را برگزار کرد که قرار بود در تاریخ 2 آگوست برگزار شود. طی این کنفرانس، این شرکت سه مدل جدید گوشی هوشمند را معرفی کرد که شامل آخرین مدل پرچمدار، موتو ایکس 30 پرو نیز می شود. بنابراین بیایید نگاهی به مشخصات، ویژگی ها و قیمت آن بیندازیم.

به لحاظ طراحی، لبه های خمیده در دو طرف پنل پشتی دیده می شود که یک یک ماژول دوربین بزرگ را به همراه دو سنسور دیگر نیز در خود جای داده است. در این بین، در پنل جلو یک دوربین سلفی در حفره بالای نمایشگر قرار دارد. سمت راست دستگاه دکمه پاور و تنظیم صدا و بخش پایین نیز پورت USB Type-C، اسپیکر و شیار سیم کار وجود دارد.

در قسمت جلویی، دستگاه از یک صفحه نمایش 6.73 اینچی POLED بهره می برد که وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی بالا 144 هرتز را فراهم می آورد. همچنین برای امنیت به اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش مجهز شده است. در زیر کاپوت، پرچمدار جدید به جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز شده است. این پردازنده همچنین با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 ترکیب می شود.

انرژی کل دستگاه، توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از شارژ سریع 125 واتی و بیسیم 50 واتی پشتیبانی می کند. از طریق شارژ سیمی، دستگاه می تواند تنها در 7 دقیقه تا 50 درصد و در 19 دقیقه 100 درصد شارژ شود. موتورولا بر روی دوربین موتو ایکس 30 پرو تاکید زیادی دارد؛ این اولین گوشی هوشمند جهان است که سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی دارد.

دوربین 200 مگاپیکسلی ایکس 30 پرو سنسور ایزوسل HP1 ساخت سامسونگ با اندازه 1/1.22 اینچ است. این سنسور دارای یک فناوری کاملاً جدید Chameleon Cell است، که این فناوری ترکیب پیکسلی، بسته به محیط از طرح بندی پیکسل های دو در دو، چهار در چهار یا کامل پیکسل استفاده می کند. X30 پرو دید رنگ اصلی دامنه RAW و پشتیبانی بومی را برای همه سنسورهای دوربین نیز به ارمغان می آورد. این سنسور حتی می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه و با حداقل از دست دادن میدان در نظر بگیرد. در مورد دو سنسور دیگر، اولین مورد یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی است که با یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی ترکیب می شود. در همین حال، پنل جلویی شامل دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی است.

به لحاظ قیمت گذاری، مدل پایه آن با پیکربندی 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه بوده که 3699 یوان (549 دلار) قیمت دارد. همچنین پیکربندی های شامل 12/256 گیگابایت و 12/512 گیگابایت به ترتیب با قیمت 623 دلار و 668 دلار به فروش می رسند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا