ویوو Y35 4G به‌عنوان جدیدترین گوشی هوشمند از سری Y مقرون‌به‌صرفه این شرکت در اندونزی رونمایی شد. این گوشی دارای ویژگی هایی مانند تراشه اسنپدراگون، دوربین سه گانه و باتری بزرگ با شارژ سریع 44 وات می باشد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به قیمت، مشخصات و ویژگی‌های این گوشی داشته باشیم.

ویوو Y35 4G با پنل 6.58 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس ارائه شده و از نرخ تازه سازی 90 هرتز پشتیبانی می کند. در دل دستگاه، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 680 به همراه 8 گیگابایت رم هدایت این دستگاه را بر عهده داشته و حداکثر 256 گیگابایت برای فضای ذخیره سازی اطلاعات موجود است، اما می توان از طریق کارت میکرو اس دی تا یک ترابایت ارتقا داد. قابل ذکر است که این گوشی هوشمند از 8 گیگابایت حافظه مجازی نیز پشتیبانی می کند.

تا جایی که به دوربین‌ها مربوط می‌شود، ماژول دوربین پشتی ویوو Y35 4G ترکیبی از سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، همراه با سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی بوکه است. در قسمت جلویی این گوشی هوشمند از یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی بهره می برد. این گوشی یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند. از نظر نرم افزاری، روی اندروید 12 و رابط کاربری Funtouch 12 اجرا می شود. قیمت ویوو Y35 4G برای تنها پیکربندی 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی برابر با 232 دلار می باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *