آموزش

چگونه حساب ردیت خود را حذف کنیم

استفاده از ردیت گاهی اوقات می تواند سرگرم کننده باشد، اما وقتی به اندازه کافی از آن استفاده کنید چه اتفاقی می افتد؟ شاید تصمیم گرفته باشید به جای آن اپلیکیشن دیگری را امتحان کنید، یا شاید دیگر نیازی به استفاده از پلتفرم نداشته باشید. دلیل شما هر چه باشد، در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه حساب ردیت خود را در پلتفرم های مختلف حذف کنید.

در حالی که امکان حذف حساب ردیت وجود داشته، اما تنها روی برخی از پلتفرم ها می توان انجام داد. قبل از اینکه حساب ردیت خود را حذف کنید، مهم است که پست ها و نظرات را حذف کنید اگر نمی خواهید ردی از خود باقی بگذارید. غیرفعال کردن حساب خود بدون حذف این موارد به این معنی است که پست‌ها و نظرات شما در سایت باقی می‌مانند، البته بدون نام کاربری.

حتی اگر ردیت را حذف کنید، پیام‌های ارسال شده همچنان در صندوق ورودی کاربر ظاهر می‌شوند – مگر اینکه آنها را از آنجا خود حذف کنند. با این حال، مجدداً، زمانی که کاربر سعی می کند بفهمد از چه کسی است، فقط “[حذف شده]” را مشاهده می کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که اگر عضو Reddit Premium هستید، اگر حساب خود را غیرفعال کنید، وب‌سایت به‌طور خودکار اشتراک شما را لغو نمی‌کند. اگر اشتراک خود را با Apple ID خود خریداری کرده اید، باید اشتراک را در آیفون یا آیپد خود لغو کنید.

اگر آن را در اندروید خریداری کرده اید، باید با استفاده از پلی استور نیز لغو اشتراک کنید. اگر از پی پال یا کارت اعتباری/دبیت استفاده کرده‌اید، برای لغو به بخش اشتراک‌ها در تنظیمات کاربر خود مراجعه کنید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که نمی توانید به طور موقت حساب ردیت خود را غیرفعال کنید.

نحوه حذف پست ها و نظرات در ردیت

قبل از اینکه در مورد نحوه حذف یک حساب ردیت صحبت کنیم، اجازه دهید با نشان دادن نحوه حذف پست ها و نظرات شروع کنیم. فرآیند ساده است؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

  • در مرورگر خود به Reddit.com بروید.
  • نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس Log In را بزنید.
  • به پروفایل خود بروید.
  • وقتی پستی را که می‌خواهید حذف کنید مشاهده کردید، سه نقطه را انتخاب و گزینه Delete را بزنید.

برای حذف نظر، مراحل تقریباً یکسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Comments > More > Delete را انتخاب کنید.

نحوه حذف حساب کاربری ردیت

بنابراین، اکنون می دانید که چگونه پست ها و نظرات را در ردیت حذف کنید. شما همچنین می دانید که قبل از حذف حساب خود باید چه چیزهایی را بدانید و از کجا برای لغو اشتراک Reddit Premium کمک بگیرید. بیایید ادامه دهیم و درباره نحوه حذف حساب ردیت خود بحث کنیم.

حذف حساب ردیت خود از دستگاه iOS بسیار ساده است. فقط مراحل زیر را طی کنید:

  • اپلیکیشن Reddit را در دستگاه خود باز کنید.
  • روی عکس پروفایل در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  • Settings را انتخاب کنید، سپس به پایین اسکرول کنید و روی Delete Account کلیک کنید.

حذف اکانت ردیت از وب به آسانی انجام این کار در iOS است. به سادگی مراحل زیر را دنبال کنید.

  • در رایانه خود به Reddit.com رفته و وارد شوید.
  • روی ناحیه ای که نام کاربری و آواتار شما در آن است کلیک کنید.
  • در منوی کشویی که سپس مشاهده خواهید کرد، User Settings را انتخاب کنید.
  • به پایین اسکرول کنید و روی Delete Account کلیک کنید.

از شما خواسته می شود نام کاربری و رمز عبور خود را با بازخورد اختیاری ارائه دهید. کادر “I understand that deactivated accounts are not recoverable” را علامت بزنید و برای ادامه روی غیرفعال کردن کلیک کنید.

در حال حاضر هیچ گزینه ای برای حذف اکانت در اندروید وجود ندارد. بنابراین باید از وب سایت استفاده کنید.

آیا می توانم پس از حذف یک حساب به ردیت برگردم؟

اگر مطمئن هستید که دیگر ردیت را نمی‌خواهید، راحت حساب خود را حذف کنید. اما به خاطر داشته باشید که پس از حذف آن، هیچ راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد. گفته می‌شود، ردیت شما را از پیوستن مجدد منع نمی‌کند فقط به این دلیل که قبلا یک حساب کاربری را حذف کرده‌اید. اگر نظر خود را تغییر دادید و احساس کردید که زندگی شما با ردیت بهتر از بدون آن است، می توانید به عنوان یک کاربر جدید ثبت نام کنید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا