موبایل و تبلت

آپدیت جدید وان پلاس 11 و 12 ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت می‌ کند

وان پلاس به روز رسانی های نرم افزاری جدیدی را برای وان پلاس 11 و وان پلاس 12 در چین ارائه کرده که ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای هر دو گوشی هوشمند به ارمغان می آورد.

به روز رسانی وان پلاس 11 دارای نسخه فریمور PHB110_14.0.0.403 (CN01) بوده، در حالی که به روز رسانی وان پلاس 12 شامل نسخه فریمور PJD110_14.0.0.405 (CN01) می شود. هر دو AI Summariser، AIGC Remover، و Article Summmaries را به وان پلاس 11 و 12 همراه با ارتقای Breeno Touch آورده اند.

علاوه بر این، به‌روزرسانی‌ها مجوز “Device motion & orientation” را به تنظیمات وان پلاس 11 و 12 اضافه می‌کنند و به کاربران این امکان را می‌دهند که قفل گوشی‌ها را با اسکنر اثر انگشت بدون بیدار کردن صفحه باز کنند. کاربران همچنین می‌توانند موسیقی QQ را در نمایشگر همیشه روشن کنترل کنند و اکنون این گزینه را دارند که نشانگر ضبط صفحه را در نوار وضعیت یا یک پنجره شناور نمایش دهند.

به‌روزرسانی وان پلاس 12 همچنین ثبات و سازگاری شبکه بلوتوث، NFC و WLAN تلفن را بهبود می‌بخشد و در عین حال مشکل سیگنال‌های شبکه در مکان‌های مشابه مترو را نیز برطرف می‌کند. اگر در چین زندگی می‌کنید و هنوز به‌روزرسانی را در وان پلاس 11/12 دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به منوی تنظیمات گوشی، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا