اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Candid Challenges است که شباهت زیادی به BeReal، یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس محبوب در میان Gen. Z دارد. این ویژگی در حال حاضر منتشر نشده توسط الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده‌ای که به‌خاطر برنامه‌های مهندسی معکوس و یافتن نسخه‌های اولیه به‌روزرسانی‌های آتی شناخته می‌شود، مشاهده شد.

یکی از سخنگویان اینستاگرام تایید کرد که این ویژگی یک “نمونه اولیه داخلی” است، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد. به گفته Paluzzi، کاربران اینستاگرامی که در Candid Challenges شرکت می‌کنند، هر روز یک اعلان برای گرفتن عکس از محیط اطراف خود در زمان متفاوتی مشاهده می‌کنند. به محض دریافت درخواست، دوربین اینستاگرام نیز با دوربین های جلو و عقب باز می شود و به کاربران یک پنجره دو دقیقه ای برای گرفتن عکس می دهد. محتوای به اشتراک گذاشته شده از طریق چالش ها در سینی Stories ظاهر می شود.

اگر آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که عملکرد تقریباً شبیه به BeReal است، یک برنامه سلفی که به عنوان جایگزینی صریح تر و معتبرتر برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی اصلی به فروش می رسد. این برنامه که در ابتدا در سال 2019 راه اندازی شد، همچنین از کاربران می خواهد که هر روز در یک زمان تصادفی با استفاده از دوربین های جلو و عقب گوشی خود عکس بگیرند. درخواست‌های روزانه نیز پس از دو دقیقه منقضی می‌شوند و پس از آن کاربران می‌توانند تمام عکس‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان خود را در آن روز مشاهده کنند.

هنوز مشخص نیست که اینستاگرام قصد دارد این ویژگی را در چه زمانی راه اندازی کند. یکی از سخنگویان اینستاگرام این ویژگی را «نمونه اولیه داخلی» توصیف کرد که «تست خارجی ندارد». اما این واقعیت که این شرکت در حال آزمایش عملکرد است نشان می دهد که حداقل در حال بررسی تکرار برنامه در داخل سرویس خود است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *