مایکروسافت Entra سرویس تجاری و سازمانی این شرکت بوده که راه‌های امنی را برای آن ارائه کرده تا سیستم ثبت نام دیجیتال و هویت خود را برای کارمندانش راه‌اندازی کند. امروز، مایکروسافت چند پیشرفت جدید Entra را معرفی کرده که برای کمک به نظارت بر امنیت و ایمنی آن طراحی شده است.

طبق پست منتشر شده در وبلاگ مایکروسافت Entra، یکی از پیشرفت‌های جدید این است که توصیه‌های Microsoft Entra بیشتری اضافه شده، چه به صورت پیش‌نمایش عمومی یا به‌طور کلی در دسترس. توصیه های Entra هر روز اجرا می شود تا اعضای IT شرکت را در صورت نیاز به اقدام در مورد مسائل خاص مطلع کنند. توصیه های جدید Entra عبارتند از:

  • Remove unused credentials from applications (اعتبارنامه های استفاده نشده را از برنامه ها حذف کنید)
  • Renew expiring service principal credentials (اعتبارنامه اصلی سرویس در حال انقضا را تمدید کنید)
  • Renew expiring application credentials (اعتبارنامه برنامه در حال انقضا را تمدید کنید)
  • Remove unused applications (برنامه های استفاده نشده را حذف کنید)

علاوه بر این، دو توصیه جدید Entra وجود دارد که مربوط به سرویس Azure AD Graph است که در سال 2020 منسوخ شده اعلام شد و در حال حاضر در چرخه حفظ آن است. دو توصیه جدید Entra به کارکنان فناوری اطلاعات هشدار می‌دهد که برنامه‌ها را از Azure AD Graph به Microsoft Graph منتقل کنند. مایکروسافت همچنین بهبودهای جدیدی را به Entra Recommendations Identity Secure Score اضافه کرده است. درصدی از اینکه چگونه یک مستاجر سیستم خود را با توصیه‌های خود مایکروسافت هماهنگ کرده، ارائه می‌کند. مایکروسافت یک توصیه جدید Secure Score به نام Protect your tenant with Insider Risk policy اضافه کرده که اکنون در پیش نمایش عمومی در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *