در مارس 2022، مایکروسافت چندین بهبود را برای فروشگاه اپلیکیشن های خود در ویندوز 10 و 11 فاش کرد. یکی از این پیشرفت‌ها پروژه Microsoft Store Ads است. پس از چندین ماه انتظار، مایکروسافت بالاخره آماده است تا آزمایش تبلیغات را در مارکت پلیس خود آغاز کند.

تبلیغات مایکروسافت استور از همان ایده ای که اپل و گوگل در ویترین فروشگاه خود استفاده می کنند پیروی خواهد کرد. هنگامی که کاربر چیزی را جستجو می کند، فروشگاه تبلیغات متنی متناسب با مشتری خاص را نمایش می دهد. علاوه بر نتایج جستجوی استاندارد، مایکروسافت لیست‌های اضافی را با نشان «تبلیغ» نشان می‌دهد، بنابراین به توسعه‌دهندگان روش دیگری برای تبلیغ پروژه‌ها و مشتریان برای کشف محتوایی که ممکن است دوست داشته باشند ارائه می‌دهد.

این شرکت خاطرنشان می کند که فقط توسعه دهندگان با محتوای منتشر شده در فروشگاه می توانند شرکت کنند. همچنین، این برنامه در حال حاضر در حالت تست است، به این معنی که کسانی که می خواهند به آن بپیوندند باید با استفاده از یک فرم اختصاصی داده های خود را به مایکروسافت ارائه دهند و منتظر دعوت نامه باشند.

مایکروسافت راه‌اندازی تبلیغات فروشگاهی مایکروسافت را در کنار بیلد 25188 ویندوز 11 اعلام کرد. مورد دوم شامل اصلاحات و بهبودهای متعددی است که می‌توانید در پوشش ما بررسی کنید. علاوه بر راه اندازی یک پلتفرم تبلیغاتی، مایکروسافت اخیراً یک باگ عجیب را برطرف کرده است که از نمایش بیش از 2000 نقد توسط فروشگاه جلوگیری می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *