موبایل و تبلت

ویوو 25e با تراشه هلیو G99 و طراحی تغییر رنگ معرفی شد

ویوو حدود چند هفته پیش V25 و V25 پرو را معرفی کرد و اکنون این شرکت عضو سومی به نام vivo V25e را به خط تولید اضافه کرده است. از مشخصات آن می توان به نمایشگر 90 هرتز و تراشه مدیاتک هلیو اشاره کرد.

ویوو V25e دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی AMOLED بوده که رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 1300 نیت را ارائه می دهد. زیر صفحه سنسور اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک و در بالا آن یک بریدگی برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می توان یافت. تراشه مدیاتک هلیو جی 99 به همراه 8 گیگابایت رم در راس امور قرار داشته و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی برای آن در نظر گرفته شده، با این حال،  اگر فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌خواهید، می‌توانید آن را از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت افزایش دهید.

در پشت دستگاه، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال وجود داشته که توسط واحدهای عمق 2 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی به آن می پیوندند. پنل پشتی V25e با شیشه فلوریت AG پوشانده شده و نسخه طلایی Sunshine دارای طراحی تغییر دهنده رنگ است. رنگ آن در زیر نور خورشید یا منبع نور مصنوعی UV از طلایی به نارنجی تغییر می کند تا سایه های طلوع و غروب خورشید را نشان دهد.

از سایر مشخصات آن می توان به رابط کاربری Funtouch OS 12 مبتنی بر اندروید 12، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 وات، NFC، رتبه IP54 و گواهینامه Hi-Res Audio و لرزش بازی 4 بعدی برای تجربه بازی اشاره کرد. ویوو V25e در رنگ‌های Sunrise Gold و Diamond Black عرضه می‌شود و برای پیش‌سفارش در مالزی با قیمت 310 دلار از طریق وب‌سایت رسمی آماده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا