صوتی و تصویری

سامسونگ مانیتور گیمینگ Odyssey G8 را معرفی کرد

پس از راه اندازی یک مانیتور عمودی حواس پرت، سامسونگ با چیزی کمی سنتی تر بازگشته است. این شرکت امروز از یک مانیتور جدید به نام Odyssey OLED G8 رونمایی کرده که شامل پنل پیشرفته QD-OLED، نور پشتی مطابق با محتوای روی صفحه و نرم افزار تلویزیون هوشمند داخلی است.

البته ویژگی اصلی صفحه نمایش QD-OLED سامسونگ است. این مانیتور از یک پنل 34 اینچی 21:9 با فناوری کوانتوم دات استفاده می کند که مزایای OLED (سیاه های عمیق، رنگ های عالی، زمان پاسخگویی سریع) را با حداکثر روشنایی بالاتر و کاهش خطر سوختگی تضمین می کند. Odyssey OLED G8 با وضوح QHD (3,440 در 1,440 پیکسل) دارای طیف رنگی 99.3 درصد DCI و نسبت کنتراست میلیون به یک است. همچنین این محصول دارای گواهینامه VESA DisplayHDR 400 True Black است و AMD FreeSync Premium را برای گیم پلی بدون اشک ارائه می دهد.

قسمت پشتی این مانیتور نیز بسیار جالب است؛ یک نوار LED با محتوای روی صفحه نمایش برای نورپردازی سوگیری رنگارنگ و همهجانبه مطابقت دارد. اما انتخاب پورت به نوعی عجیب است، البته ورودی ویدیوی USB-C وجود داشته، اما سامسونگ ورودی‌های Micro HDMI و Mini DisplayPort به محصول خود اضافه کرده است. علاوه بر این، این مانیتور با Smart Hub سامسونگ یکپارچه سازی شده است. همچنین دارای کنترل از راه دور تلویزیون است. اگر نمی خواهید از آن استفاده کنید، می توانید این ویژگی را غیرفعال کنید. سامسونگ Odyssey G8 OLED را در سه ماهه چهارم سال 2022 – بین اوایل اکتبر تا پایان دسامبر – عرضه خواهد کرد.

منبع
reviewgeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا