سخت افزار

ماوس گیمینگ ریزر Naga X مجهز به 12 دکمه

ریزر همچنان در انتشار لوازم جانبی بازی سهمگین است و در حال حاضر هیچ مانعی برای شرکت مستقر در سنگاپور وجود ندارد. این شرکت ماوس جدیدی را برای گیمرهای MMORPG عرضه کرده است. این محصول موس گیمینگ Naga X لقب گرفته است. Razer Naga X Gaming Mouse طرحی تماشایی را به همراه داشته و مجهز به 12 دکمه عظیم است که به همان اندازه برای چند کاره اداری که نمی توانند دکمه های ماکرو را به اندازه کافی بر روی انگشت شست بگیرند، مناسب است.

تفاوت اصلی Naga Trinity با Naga X، طراحی مدولار است که از آن استفاده می کند. از آنجا که این مدل طراحی مدولار ندارد، باعث کاهش وزن و همچنین هزینه می شود. Naga Trinity حدود 120 گرم وزن دارد اما وزن این مدل جدید 85 گرم است و Naga X حدود 20 دلار ارزان تر از Naga Trinity است. Razer Nager X دارای سنسور جدیدتر Razer 5G Advanced Optical برای افزایش حداکثر حساسیت (18000 DPI) است. همچنین نوع سوئیچ نوری جدیدتری برای بهبود 40 درصدی چرخه عمر پیش بینی شده وجود دارد – 70 میلیون کلیک در مقابل 50 میلیون کلیک در مدل قبلی. علاوه بر این، شما از نورپردازی Razer Chroma RGB بهره مند می شوید.

ماوس از طراحی ارگونومیک دست راست استفاده می کند و مجهز به سیم بافته شده فوق العاده نرم Razer SPEEDFLEX است که باعث می شود تا نرم تر سر بخورد. Razer Synapse X می تواند از طریق نرم افزار Razer Synapse Thunder Cloud 3 دکمه های بازی و دستورات ماکرو را تنظیم کند و حافظه داخلی می تواند یک فایل پیکربندی را ذخیره کند. ماوس جدید همچنین به نسل دوم Razer optical micro-motion مجهز شده که تنها زمان پاسخگویی آن فقط 0.2 میلی ثانیه است. ماوس جدید Razer Naga X در حال حاضر در فروشگاه ریزر در Tmall با برچسب قیمت 499 یوان (77 پوند) به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا