نرم افزار و اینترنت

در آپدیت جدید Nearby Share گوگل، نیازی به تایید انتقال در دستگاه‌ها نیست

گوگل اعلام کرده است که بروزرسانی جدیدی را برای Nearby Share برای دستگاه‌های دارای اندروید 6 و بالاتر راه‌اندازی کرده است. در هفته‌های آینده در دستگاه‌ها عرضه می‌شود و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به تأیید انتقال، محتوا را بین دستگاه‌های خود که با حساب گوگل وارد شده‌اید به اشتراک بگذارید.

Nearby Share در گوشی ها و تبلت‌های اندروید و همچنین دستگاه‌های دارای سیستم عامل کروم در دسترس است. این شرکت اعلام کرد که در پشت صحنه کار می کند تا گستره دستگاه هایی را که از Nearby Share پشتیبانی می کنند، گسترش دهد و با جاه طلبی آن را به مرور زمان به پلتفرم هایی مانند ویندوز برساند.

دلیل اینکه این سرویس Nearby Share نامیده می شود این است که طیف وسیعی از راه ها برای ارسال فایل ها و محتوا به غیر از اینترنت وجود دارد. همچنین از بلوتوث، وای فای، NFC، UWB و WebRTC پشتیبانی می کند تا به طور خودکار کارآمدترین راه را برای انتقال فایل ها پیدا کند.

Nearby Share به شما امکان می دهد محتوا را بین دستگاه های خود به طور یکپارچه ارسال کنید، اما همچنین به شما امکان می دهد در صورت تمایل محتوا را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. برای کنترل تنظیمات Nearby Share در تلفن اندروید خود، به Settings > Connected Devices > Connection Preferences > Nearby Share بروید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا