دوربین های دیجیتال

وبکم لاجیتک Brio 500 با وضوح 1080p معرفی کرد

لاجیتک وبکم Brio 500 خود را با شاتر حریم خصوصی داخلی و طراحی جمع و جور رونمایی کرده است. شاتر حفظ حریم خصوصی در وبکم به خوبی در دستگاه ادغام شده است و همچنین دارای یک حالت نمایش برای پخش آنچه روی میز شما است، می باشد. اما Brio 500 برخلاف وب‌کم‌های 4K موجود در بازار، تنها قادر به تولید محتوای 1080p است.

لاجیتک Brio 500 یک بهبود یافته نسبت به C920 کلاسیک است که 1080p نیز خروجی دارد. این وبکم از سنسور ارتقا یافته نسبت به نسل قبلی خود برای کیفیت تصویر بهتر برخوردار است. وب‌کم دارای طراحی استوانه‌ای با یک جفت میکروفن شکل‌دهنده پرتو در کنار دوربین 4 مگاپیکسلی است. میکروفون ها به کاهش نویز پس زمینه در هنگام تماس برای وضوح بیشتر کمک می کنند. شاتر حریم خصوصی را می توان با چرخاندن یک صفحه در سمت راست وب کم پایین آورد.

همچنین می توانید برای فعال کردن حالت نمایش، زاویه دوربین را به سمت میز خود کج کنید. رزولوشن این دوربین فول اچ دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه بوده، اما با استفاده از رزولوشن 720p می توانید نرخ فریم 60 فریم در ثانیه را دریافت کنید. میدان دید وب کم 90 درجه است اما می تواند تصاویر محکم تری را در 78 یا 60 درجه ارائه دهد. می تواند به طور خودکار روی فردی که صحبت می کند متمرکز شود و نور را در محیطی با نور کم تنظیم کند.

Brio 500 دارای مکانیزم نصب مغناطیسی است که از یک پایه پلاستیکی استاندارد تشکیل شده و وبکم به صورت مغناطیسی به پایه پلاستیکی متصل می شود. قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. از طرف دیگر، یک پایه سه پایه نیز می تواند برای Brio 500 مستقر شود.  وبکم Logitech Brio 500 از این ماه با قیمت 129 دلار به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا