اسنپ چت امروز از اضافه شدن ویژگی ها و ویجت های جدید برای کاربران iOS 16 خبر داد. از جمله ویجت های صفحه قفل، میانبرهای چت و استیکرهای سوال. از آنجایی که یکی از تغییرات کلیدی در iOS 16 مربوط به قفل صفحه است، بسیاری از شرکت ها مانند گوگل ویجت هایی را برای کاربران ارائه می کنند تا صفحه قفل خود را شخصی سازی کنند.

Lock Screen Widgets اسنپ چت یک ویجت چت را در صفحه قفل ایجاد می کنند که با ضربه زدن روی نماد، چت فرستنده را باز می کند. از این طریق، کاربران می توانند بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی و پیمایش در پیام های مستقیم خود، به چت افرادی که اغلب با آنها تماس گرفته اند، دسترسی داشته باشند. در مرحله دوم، ویژگی Chat Shortcuts به کاربران نکات برجسته ای از محتوایی را می دهد که ممکن است آنها را از دست بدهند. اسنپ چت بیان می کند:

میان‌برهای ما همچنین به شما یادآوری می‌کنند که مدیون پاسخی هستید و به شما نشان می‌دهد که چه زمانی تولدها نزدیک است، بنابراین هرگز روز خاص کسی را از دست ندهید یا دوستی را در حال خواندن رها نکنید.

همچنین پیام های خوانده نشده، تماس های از دست رفته، پاسخ های استوری یا عکس های باز نشده را نمایش می دهد. در نهایت، اسنپ یک ویژگی Question Sticker را برای iOS 16 اضافه کرده است. این ویژگی شبیه به افزوده “Ask me a question” در استوری های اینستاگرام است و به افراد اجازه می دهد سوالاتی بپرسند که کاربر می تواند به آنها پاسخ دهد.

این شرکت همچنین اعلام کرد اسنپ چت برای وب را در دسترس همه کاربران قرار می دهد. قبلاً فقط مشترکین +Snapchat می توانستند به آن دسترسی داشته باشند. اسنپ چت اعلام کرد که برخی از ویژگی ها در حال حاضر در دسترس هستند در حالی که برخی دیگر به زودی ارائه می شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *