موبایل و تبلت

سری ایسوس راگ فون 6D با تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس معرفی شد

پس از هفته‌ها انتشار تیزر، ایسوس سرانجام از راگ فون 6D و 6D Ultimate رونمایی کرد (همتایان با قدرت دایمنسیتی برای راگ فون 6 و 6 پرو). ایسوس برای پایین آوردن آخرین ذره عملکرد چیپست مدیاتک، سیستم خنک کننده ای را طراحی کرد که حتی با استانداردهای عالی خود انقلابی است.

هر دو 6D و 6D Ultimate بر روی چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9000 پلاس اجرا می شوند. یکی از تفاوت های 6D استاندارد و نسخه Ultimate حافظه موجود است. Ultimate تا 16 گیگابایت رم/512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و نسخه استاندارد تا 16 گیگابایت رم/256 گیگابایت فضای ذخیره سازی افزایش می یابد. این دو گوشی از پنل 6.78 اینچی OLED با عمق رنگ 10 بیتی، نرخ تازه سازی 165 هرتز و قابلیت‌های HDR10+ بهره می‌برند که مانند سری راگ فون 6 اصلی است.

بخش دوربین بدون تغییر باقی مانده و همان سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی در پشت لنز f/1.9، سنسور اولتراواید 13 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی می باشد. دوربین سلفی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری نیز یکسان است و از ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع تا 65 وات از طریق USB Power Delivery بهره می برد.

طراحی نیز تا حد زیادی بدون تغییر است. نسخه 6D Ultimate دارای یک صفحه نمایش PMOLED رنگی ROG Vision در پشت است، در حالی که نسخه استاندارد به یک آرم ROG با LED روشن RGB رضایت می دهد. حتی لوازم جانبی راگ فون 6 و 6 پرو با 6D و 6D Ultimate جدید سازگار است. با این حال، ROG Phone 6D Ultimate دارای یک پورتال منحصر به فرد AeroActive در پشت خود است. پورتال AeroActive با یک لولای موتوری مسیر مستقیمی را به اجزای خنک کننده داخلی گوشی می دهد.

هنگامی که خنک کننده AeroActive 6 متصل می شود، مجموعه را بالا می برد و به طور خودکار یک راه هوایی را باز می کند. این به فن اجازه می دهد تا گرما را بسیار موثرتر دفع کند و منجر به عملکرد پایدار بی سابقه ای شود. ایسوس سری راگ فون 6D را تنها در یک رنگ خاکستری فضایی عرضه می کند. نسخه استاندارد 6D در بریتانیا از قیمت 799 پوند شروع شده، در حالی که Ultimate  حداقل 1199 پوند هزینه دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا