هواوی روز گذشته از محصولات متنوع اقتصادی خود شامل دو گوشی هوشمند Y5p و Y6p و یک تبلت اقتصادی میت پد T8 رونمایی کرد. به لحاظ نرم افزاری هر سه محصول از رابط کاربری EMUI 10.1 و سیستم عامل اندروید 10 برخوردار بوده و خبری از خدمات موبایلی گوگل GMS در این دستگاه نبوده و به جای آن از خدمات HMS suite استفاده شده است. در ادامه با مشخصات فنی آنها آشنا شوید.

هواوی Y6p

اولین محصول هواوی Y6p است. این گوشی اقتصادی جدید دارای نمایشگر 6.3 اینچی IPS با رزولوشن اچ دی پلاس و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بالای بریدگی نمایشگر است. دوربین سه گانه اصلی دستگاه از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، فوق عریض 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. سنسور اثر انگشت در قاب پشتی حضور دارد.

قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه مدیاتک هلیو پی 22 تامین شده و در کنار آن 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و برای شارژ از پورت میکرو اس دی استفاده می شود. هواوی Y6p در رنگ های مشکی، سبز و بنفش با قیمت 165 دلار در دسترس خواهد بود.

هواوی Y5p

محصول بعدی Y5p است که از نمایشگر 5.45 اینچی TFT LCD با طراحی کلاسیک در بالا بهره می برد. در بالای نمایشگر یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و در پشت گوشی دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی حضور دارد.

این دستگاه به پردازنده هلیو پی 22 با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 3020 میلی آمپر ساعتی با پورت میکرو یواس‌بی اشاره کرد. هواوی Y6p در رنگ های مشکی، آبی با قیمت 125 دلار در دسترس خواهد بود.

هواوی میت پد T8

درنهایت، اخرین محصول معرفی شده، تبلت اقتصادی میت پد تی 8 است. این تبلت جدید دارای صفحه نمایش 8 اینچی LCD با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل است. همچنین دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسور 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی برخوردار هستند.

قدرت پردازشی دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MTK8768 تامین شده و در کنار آن 2 گیگابایت حافظه رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. و در نهایت انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 5100 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. تبلت میت پد تی 8 قرار است در یک رنگ آبی با قیمت 100 یورو در اختیار مشتریان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *