نرم افزار و اینترنت

ویژگی جدید اینستاگرام به شما امکان می دهد برای فالوورهای خود یادداشت بگذارید

اینستاگرام در این ماه سخت در حال آزمایش تعدادی از ویژگی های جدید بوده است. تنها در چند هفته گذشته، پلتفرم اشتراک‌گذاری تصویر، قابلیت اشتراک‌گذاری یوتیوب موزیک در استوری‌های اینستاگرام را معرفی کرده و یک ابزار جدید کسب درآمد برای سازندگان، یک ویژگی ارسال مجدد و یک رابط کاربری به‌روز شده بدون تب Shop را آزمایش کرده است.

علاوه بر این، این پلتفرم روی ویژگی «محافظت از برهنگی» کار می‌کند که به طور خودکار عکس‌های ناپسند در چت‌ها را پوشش می‌دهد. در حالی که برخی از این ویژگی‌ها هنوز به دست کاربران نرسیده است، اینستاگرام اکنون آزمایش ویژگی جدیدی را آغاز کرده که به شما امکان می‌دهد یادداشت‌هایی را در دایرکت مسیج اضافه  کنید.

اینستاگرام اخیراً شروع به ارائه این ویژگی برای برخی از کاربران کرده است، و در حال حاضر در برخی از دستگاه‌های ما با نسخه 254.0.0.19.109 این برنامه در دسترس است. همانطور که در اسکرین شات های پیوست می بینید، این ویژگی به عنوان یک بخش جدید در زیر نوار جستجو در صفحه چت ظاهر می شود. دکمه ای را نمایش می دهد که به شما امکان می دهد یادداشت جدیدی اضافه کنید و سپس یادداشت هایی از کاربرانی که دنبال می کنید.

با ضربه زدن روی دکمه “Your Note” صفحه جدیدی باز می شود که به شما امکان می دهد یادداشت جدیدی برای دنبال کنندگان خود اضافه کنید. توضیحی در بالای این صفحه بیان می‌کند که وقتی یادداشتی را اضافه می‌کنید، فالوورهای شما مطلع نمی‌شوند. با این حال، آنها می توانند یادداشت شما را به مدت 24 ساعت ببینند و با یک پیام پاسخ دهند.

این صفحه همچنین شامل بخش اشتراک‌گذاری است که به شما امکان می‌دهد یادداشت‌های خود را با «دنبال‌کنندگانی که دنبال می‌کنید» یا «دوستان نزدیک» به اشتراک بگذارید. هنگامی که یک یادداشت جدید را به اشتراک می گذارید، دنبال کنندگان شما می توانند با ضربه زدن روی یادداشت در صفحه چت اصلی به آن پاسخ دهند. با این کار یک کادر ورودی متن با خود یادداشت، یک عکس پروفایل و دسته اینستاگرام کاربر باز می شود. علاوه بر این، نشان می دهد که کاربر چه مدت پیش یادداشت را به اشتراک گذاشته است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا