برند سن دیسک متعلق به وسترن دیجیتال به تازگی از حافظه SSD اکسترنال جدید Pro-G40 رونمایی کرده که که می‌تواند با استفاده از USB-C یا تاندربولت 3 از طریق یک پورت خود به رایانه‌ها متصل شود.

علاوه بر این، SanDisk می‌گوید این مدل مقاوم‌ترین محصولی بوده که تا به امروز تولید کرده و با استاندارد IP68 ضد آب و هوا، برای مقاومت در برابر گرد و غبار، خاک و ماسه مناسب است و همچنین می‌تواند تا 30 دقیقه از غوطه‌ور شدن در آب در عمق 1.5 متری دوام بیاورد. این شرکت همچنین می‌افزاید که می‌تواند تا 4000 پوند فشار خرد شدن را تحمل کند و می‌تواند از سقوط تا سه متر (حدود 9.8 فوت) بر روی یک کف بتنی فرش شده جان سالم به در ببرد.

SanDisk می گوید این درایو می تواند به سرعت خواندن 2700 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 1900 مگابایت بر ثانیه در صورت اتصال به دستگاه تاندربولت 3 برسد که به اندازه کافی سریع است تا 50 گیگابایت را در 30 ثانیه یا کمتر جابجا کند. تاندربولت 3 از یک رابط 40 گیگابیت بر ثانیه استفاده می کند، بنابراین رابط 10 گیگابیت بر ثانیه استاندارد USB 3.2 Gen 2 به این معنی است که عکاسان باید حدود یک چهارم این سرعت را در دستگاه های غیر Thunderbolt انتظار داشته باشند.

Pro-G40 از باس پاور نیز استفاده می کند، بنابراین برای کار کردن به منبع تغذیه جداگانه نیاز ندارد. SanDisk می‌گوید که از یک هسته آلومینیومی خنک برای خارج کردن گرما از درایو و کمک به حفظ آن سرعت در طول زمان استفاده کرده است. SSD جدید سن دیسک با macOS (نسخه های 10.13 و بالاتر) و همچنین ویندوز 10 سازگار است. SSD Pro-G40 از امروز با قیمت 300 دلار برای 1 ترابایت و 450 دلار برای 2 ترابایت در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *