گوگل امروز خط تولید پیکسل 7 و پیکسل واچ را به نمایش گذاشت، که البته به این معنی بود که بروزرسانی‌هایی در قسمت اسیستنت دارد. برای یک چیز، برنامه گوگل ریکوردر برای کسانی که از آن برای رونویسی مکالمات بین چند نفر استفاده می کنند مفیدتر خواهد بود. از اواخر سال جاری، این اپلیکیشن به‌طور خودکار برچسب‌های بلندگو را به پیکسل 7 اضافه می‌کند. این برنامه کلمات هر فرد را جداگانه رونویسی می‌کند.

سایر سرویس‌های رونویسی مبتنی بر هوش مصنوعی، مانند Otter، برچسب‌هایی را برای بلندگوها نیز تولید می‌کنند. هنوز مشخص نیست که برچسب‌های بلندگو در تاریخ دیگری در پیکسل 6 یا دستگاه‌های قدیمی‌تر در دسترس خواهند بود یا خیر. علاوه بر این، پیکسل 7 می‌تواند پیام‌های صوتی را رونویسی کند. در همین حال، گوگل بروزرسانی‌هایی را برای At a Glance، یک ویژگی مجهز به اسیستنت که به طور خودکار اطلاعات مفید را نشان می‌دهد، اعلام کرد.

اگر احتمال بارش باران یا برف در یک ساعت آینده وجود داشته باشد، ممکن است هشدارهای هواشناسی را مشاهده کنید. این می تواند به شما کمک کند که بدانید چه زمانی به دنبال پوشش باشید یا در حین خروج چتر بردارید. سایر بروزرسانی‌های At a Glance شامل اعلان‌هایی درباره تحویل بسته‌ها از زنگ در Nest و همچنین اطلاعات سفر، مانند پیش‌بینی آب‌وهوا برای مقصد، به‌روزرسانی‌های پرواز و چرخ و فلک تحویل بار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *