دوربین های دیجیتال

پاناسونیک از 2 دوربین فیلمبرداری حرفه ای جدید با ضبط 4K رونمایی کرد

پاناسونیک به تازگی دو دوربین فیلمبرداری حرفه ای جدید را در بازار هند عرضه کرده است. دوربین های فیلمبرداری جدید شامل HC-X2 جدید و HC-X20 است که برای جامعه رو به رشد فیلمبرداران حرفه ای در هند ساخته شده است.

دو دوربین فیلمبرداری حرفه ای جدید با زوم اپتیکال 20 برابر، زاویه عریض 24.5 میلی متری برای UHD و FHD، همراه با فوکوس خودکار با دقت بالا 4K با تشخیص چهره جدید، و حتی دقت بالاتر با سنسور نوع 1.0 (1 اینچی) است. علاوه بر این، این شرکت عملکرد ویدیویی و قابلیت گسترش بیشتری را نیز ارائه کرده است. قابل ذکر است که دوربین های فیلمبرداری جدید از اسلوموشن با سرعت 100 فریم بر ثانیه تا 120 فریم در ثانیه و حتی نرخ فریم متغیر از 2 فریم بر ثانیه تا 60 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی می کنند.

دوربین‌های فیلم‌برداری حرفه‌ای HC-X2 و HC-X20 با مانیتور LCD و EVF، حلقه‌های دستی سه‌گانه، ترمینال‌های ورودی صوتی 2 کانالی XLR، فیلتر ND، دو اسلات کارت SD، عکاسی با زمان نامحدود، وای‌فای داخلی و غیره ساخته شده‌اند. این مدل ها همچنین با پشتیبانی از اتصال بی سیم همراه هستند. بین این دو، HC-X2 مدل بالاتری است که HLG (Hybrid Log Gamma) و ضبط لاگ 13 استاپ V را برای ایجاد محتوای 4K HDR ارائه می‌کند. این مدل برای بازار هند 3286 دلار قیمت دارد، در حالی که HC-X20 مدل مقرون به صرفه تر با 2799 دلار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا