صوتی و تصویری

پروژکتور بنکیو GV11 با طراحی قابل حمل و اندروید تی‌وی 10 معرفی شد

بنکیو پروژکتور قابل حمل جدیدی را منتشر کرده که بر روی اندروید تی‌وی 10 اجرا می شود و تا 160 دقیقه عمر باتری دارد. پروژکتور قابل حمل BenQ GV11 دارای سیستم صوتی treVolo است و قادر به پخش محتوا از چندین سرویس استریم است.

همچنین قابلیت ارسال صفحه از طریق کروم کست را دارد و می‌توانید از دستورات صوتی گوگل اسیستنت برای کنترل پروژکتور استفاده کنید. BenQ GV11 دارای لنزی است که می تواند در طیف وسیعی از زوایای طرح ریزی بچرخد. از سوی دیگر دارای یک کیستون عمودی خودکار است که از بی نقص بودن طرح اطمینان می دهد. این پروژکتور تصاویر 480p را با حداکثر 200 انسی لومن خروجی می دهد. نسبت پرتاب 1.3 آن به دستگاه اجازه می دهد تا تصاویری با عرض 80 اینچ را در فاصله 2.3 متری پخش کند.

سیستم صوتی treVolo چندین حالت صوتی و پسوند باس را ارائه می دهد. علاوه بر این، پخش کننده های صدا در طرفین پروژکتور هوشمند قابل حمل خروجی صدا را افزایش می دهند. به غیر از کروم کست، می‌توانید از اپل ایرپلی نیز برای ارسال محتوا از دستگاه iOS استفاده کنید. BenQ GV11 مجهز به درگاه HDMI و پورت USB-A، تاخیر ورودی 51 میلی‌ثانیه در رزولوشن 1080p با نرخ 60 هرتز می باشد. پروژکتور قابل حمل حدود 1 کیلوگرم وزن دارد و با حداقل نویز در 23dBA کار می کند. قیمت این پروژکتور جدید بنکیو برابر با 379 دلار خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا