نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن ویندوز 365 دسترسی به رایانه ابری در ویندوز 11 آسان تر می کند

مایکروسافت در حالیکه همچنان به سرمایه‌گذاری بیشتر در سرویس های ابری خود ادامه می‌دهد، در Ignite امسال، اخباری را برای ویندوز 365، ارائه‌شده رایانه‌های ابری خود اعلام کرد. مهمتر از همه، یک اپلیکیشن جدید ویندوز 365 وجود دارد که از طریق مایکروسافت استور به ویندوز 11 می آید، که دسترسی به رایانه ابری شما را از رایانه فعلی آسان تر می کند.

برای کسانی که نمی دانند، ویندوز 365 اساسا یک ماشین مجازی است که در فضای ابری ذخیره می شود. به نظر می رسد مانند هر رایانه دیگری عمل می کند، اما می توانید از هر جایی به آن دسترسی داشته باشید، زیرا مبتنی بر فضای ابری است و همه داده ها و برنامه های شما از هر کجا در دسترس هستند. در حال حاضر، برای دسترسی به ویندوز 365 به یک مرورگر وب نیاز دارید، اما با برنامه جدید، عمیق‌تر با ویندوز 11 ادغام می‌شود و دسکتاپ رایانه ابری شما را مستقیماً در نوار وظیفه در دسترس قرار می‌دهد، گویی یک دسکتاپ مجازی روی رایانه شما است.

مایکروسافت قبلاً از این موضوع استفاده کرده بود، اما برنامه ویندوز 365 اکنون در پیش نمایش است تا کاربران بتوانند آن را امتحان کنند. در یادداشتی دیگر، راه حل پایه تست برای اعتبارسنجی برنامه ها در نسخه های مختلف ویندوز دارای چند ویژگی جدید است، از جمله توانایی آزمایش ارتقاء در محل با آزمایش سازگاری برنامه در ویندوز 10 و ویندوز 11 در یک ماشین مجازی که در ماه نوامبر در پیش نمایش در دسترس خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های جدید، امکان تست انتشار کانال های به روز رسانی ماهانه برنامه های مایکروسافت 365 است که تا پایان این ماه به صورت پیش نمایش در دسترس خواهد بود. در نهایت، Universal Print، راه‌حل چاپ مبتنی بر ابر برای مشاغل، با قابلیت‌های سرپرست جدید واگذار شده نیز به‌روزرسانی می‌شود. این امکان را برای دفاتر شعبه یک شرکت خاص فراهم می کند تا چاپگرهای موجود را فقط در محل خود مدیریت کنند و راه اندازی چاپگرهای جدید را بدون نیاز به یک تیم متمرکز فناوری اطلاعات برای آنها آسان تر می کند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا