چهار سال از دریافت سرفیس استودیو 2 می گذرد و اکنون مایکروسافت با نسخه جدید به میدان آمده است. سرفیس استودیو 2 پلاس در به لطف پردازنده نسل یازدهم اینتل H35 و گرافیک انویدیا RTX 3060 بسیار سریعتر از قبل است.

سرفیس استودیو 2 پلاس همان فرمولی است که مایکروسافت در اواخر سال 2016 معرفی کرد. این یک دستگاه 28 اینچی همه کاره با لولای “جاذبه صفر” است که به شما امکان می دهد بدون زحمت کامپیوتر را به یک تبلت طراحی عظیم تبدیل کنید. سرفیس استودیو 2 پلاس از نظر بصری با نسل قبلی خود (از این رو نام آن) یکسان است و تمام ویژگی های جدید در کمین پایه است.

برخلاف سرفیس پرو 9 و سرفیس لپ تاپ 5 با انواع متعددشان، سرفیس استودیو 2 پلاس تنها در یک پیکربندی با پردازنده اینتل Core i7-11370H، کارت گرافیک انویدیا RTX 3060 به همراه 32 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD در دسترس است. از دیگر پیشرفت‌ها می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 6 (بدون Wi-Fi 6E)، بلوتوث 5.1، سه پورت تاندربولت 4 و لوازم جانبی بازطراحی‌شده اشاره کرد.

این رایانه همچنین با Surface Dial اصلی و حالت نمایشگر آن که مایکروسافت در تبلت‌های اخیر سرفیس پرو حذف کرده، سازگار است. این بدان معناست که سرفیس استودیو 2 پلاس از Surface Slip Pen 2 پشتیبانی نمی کند و مانند سرفیس پرو 9 یا سرفیس لپ تاپ استودیو نرخ تازه سازی بالایی ندارد. مایکروسافت سرفیس استودیو 2 پلاس قرار است با قیمت 4500 دلار راهی بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *