امنیت

معرفی Knox Matrix مبتنی بر بلاک چین سامسونگ برای محافظت از دستگاه ها

سامسونگ از سرویس جدیدی که به همراه دستگاه های خود عرضه می کند، به نام Samsung Knox Matrix رونمایی کرده است. برخلاف سرویس امنیتی Knox موجود، Knox Matrix یک سیستم بلاک چین خصوصی را برای کمک به ایمن نگه داشتن اکوسیستم خانه هوشمند شما ترکیب خواهد کرد.

ممکن است بدانید که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین بر روی بلاک چین کار می کنند تا دفتر کل تمام تراکنش های انجام شده را حفظ کنند. سامسونگ به این موضوع توجه کرده است و Knox Matrix به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد به یک بلاک چین خصوصی متصل شوند، بنابراین می‌توانند نظارت متقابل انجام دهند و به دفع حملات سایبری کمک کنند.

این شرکت گفت که سیستم جدید در برابر دسترسی های غیرمجاز محافظت می کند و روند ورود را راحت تر می کند. برای اطمینان از امنیت و محافظت از اطلاعات حساس، اعتبارنامه ها دستگاه به دستگاه به اشتراک گذاشته می شود. متأسفانه، این شرکت در جنبه فنی چیزها خیلی به عمق نپرداخته است، بنابراین مشخص نیست چه داده هایی بین دستگاه ها برای اطمینان از امنیت به اشتراک گذاشته خواهد شد. گفت که در آینده درباره طراحی Knox Matrix صحبت خواهد کرد.

چیزی که این شرکت تایید کرد این است که Knox Matrix روی طیف گسترده ای از دستگاه ها از جمله گوشی های هوشمند، تلویزیون و حتی مواردی مانند تهویه مطبوع کار خواهد کرد. با این اعلامیه و همکاری اعلام شده با گوگل، سامسونگ تجربه خانه هوشمند بالغ تری را ارائه می کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا