موبایل و تبلت

سامسونگ OneUI 5 و اندروید 13 را در ماه اکتبر به خانواده گلکسی S22 می آورد

سامسونگ آپدیت OneUI 5 را برای سری گلکسی S22 تا پایان ماه اکتبر منتشر خواهد کرد. این خبر در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سال 2022 منتشر شد.

این بروزرسانی دارای اندروید 13 و ویژگی‌های متعددی، مانند ادغام عمیق‌تر Material You، طرح زمینه بهبود یافته پویا و صفحه قفل دینامیک جدید، چیدمان ویجت‌ها بهبودیافته، پشتیبانی از چند کاربر برای اولین بار در سامسونگ، حرکات چندوظیفه‌ای هوشمندانه جدید – دوبار تند کشیدن از پایین برای تقسیم سریع صفحه و کشیدن انگشت از گوشه سمت راست بالا برای نمایش پاپ آپ، تشخیص متن در گالری، یک مرکز حریم خصوصی و موارد دیگر است.

انتشار در ماه اکتبر باعث می‌شود تا اندروید 13 یک ماه سریع‌تر از بروزرسانی OneUI 4 سال گذشته که در نوامبر به سری گلکسی S21 ارائه شد، برسد، که خود تقریباً یک ماه سریع‌تر از OneUI 3.0 در سری گلکسی S20 در دسامبر 2020 وارد شد. سامسونگ به تازگی OneUI 5 Beta 4 را به سری گلکسی S22 ارسال کرده است، اما مشخص نیست که آیا این نسخه نهایی قبل از رسیدن فریمور نهایی خواهد بود یا خیر.

سری گلکسی S22 برای اولین بار تا پایان اکتبر OneUI 5 را دریافت خواهد کرد، اما البته تغییراتی در بازار وجود خواهد داشت. سامسونگ نقشه راه کامل عرضه OneUI 5 را تا پایان ماه منتشر خواهد کرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا