سونی دومین دوربین ولاگر پسند خود را در سری ZV خود با نام ZV-1F عرضه کرد. در مقایسه با ZV-1، مدلZV-1F مجموعه ای از ویژگی ها را برای قیمت کمتر و عملکرد ساده تر حذف می کند.

ZV-1F دارای همان سنسور 20.1 مگاپیکسل Exmor RS CMOS تایپ 1.0 نسل قبلی است. ZV-1F به جای یک لنز زوم متغیر، یک لنز پرایم ثابت 20 میلی‌متری (معادل 35 میلی‌متری) f2.0 دارد. این میدان دید بزرگی را فراهم می‌کند، حتی بزرگ‌تر از وسیع‌ترین فاصله کانونی در ZV-1، و آن را برای سناریوهای ویدیویی دستی مناسب می‌کند، زیرا دیگر لازم نیست بازوی خود را برای قرار دادن خود و دیگران در کادر دراز کنید.

همچنین فاصله کانونی جالب تری برای مواردی مانند عکاسی خیابانی فراهم می کند. ZV-1F قادر به ضبط ویدیوی 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. سونی پروفایل های عکس مختلفی از جمله S-Log2، S-Log3 و HLG در دسترس دارد، اما شایان ذکر است که ZV-1F فقط می‌تواند تا نرخ 8 بیت 4:2:0 ضبط کند، بنابراین بهترین کیفیت فیلم برای ساخت نیست. با این حال، ضبط و آپلود مستقیم با استفاده از اتصال تلفن هوشمند بی سیم مناسب است. ZV-1F همچنین می‌تواند ویدیوهای عمودی ضبط کند، که آن را برای اینستاگرام، تیک تاک یا YouTube Shorts ایده‌آل می‌کند.

این دوربین دارای یک میکروفون 3 کپسولی جهت دار داخلی با شیشه جلو همراه است. می‌توانید یک میکروفون خارجی را از طریق جک میکروفون 3.5 میلی‌متری وصل کنید، اما خبری از Hotshoe نیست. شما همچنین میکرو HDMI دریافت می کنید و microUSB در ZV-1 با USB-C جایگزین شده است. از دیگر ویژگی قرض گرفته شده از دوربین های قبلی سونی می توان به لرزشگیر دیجیتال SteadyShot اشاره کرد که تنها نوع تثبیت کننده موجود در این دوربین است. فوکوس خودکار چشم، ردیابی اشیا، حالت Showcase محصول برای تغییر فوکوس سریع و خودکار بین صورت و جسمی که در دست دارید. همچنین همان صفحه نمایش لمسی 7.5 سانتی متری 921600 نقطه را دریافت می کنید.  Sony ZV-1F قیمتی معادل 500 دلار دارد و در اواخر اکتبر عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *