نرم افزار و اینترنت

پایان فعالیت ویژگی Gallery Sync شیائومی؛ انتقال عکس به گوگل فوتوز

به نظر می رسد که شیائومی قصد دارد قابلیت Gallery Sync در Xiaomi Cloud را متوقف کند. توسعه دهنده Kacper Skrzypek یک پیش نویس اعلامیه برای این کشف کرده، اما این شرکت هنوز آن را رسمی نکرده است. برای کسانی که آشنا نیستند، Gallery Sync به کاربران شیائومی 5 گیگابایت فضای ابری رایگان داده که می تواند عکس ها و فیلم ها را در خود جای دهد.

در مورد کسانی که از این ویژگی استفاده می کنند، ظاهرا شیائومی راهی برای انتقال عکس ها و ویدیوهای شما به Google Photos آماده کرده است. و اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید، به جای آن می توانید یک نسخه را برای ذخیره محلی دانلود کنید. Gallery Sync یک نسخه پولی نیز دارد که به کاربران فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌دهد که شیائومی اشتراک‌ها را لغو می‌کند و بازپرداخت کامل را صادر می‌کند.

پیش‌نویس اعلامیه از تاریخ‌های نگه‌دارنده (XX XX 2022) استفاده می‌کند، بنابراین مشخص نیست که Gallery Sync چه زمانی تعطیل می‌شود، اما به نظر می‌رسد که امسال این اتفاق می‌افتد. توجه داشته باشید که سایر سرویس‌های ابری شیائومی (همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری از مخاطبین، پیام‌ها و یادداشت‌ها) به کار خود ادامه خواهند داد. همچنین، ممکن است Gallery Sync همچنان در چین فعال باشد، اما این تایید نشده است.

پس از اعلام رسمی، می خواهید اطلاعات خود را زودتر دانلود یا انتقال دهید – به نظر می رسد شیائومی داده ها را فقط در طول سال 2023 نگه می دارد و پس از آن حذف می کند. در این اطلاعیه آمده است: “ما راهی برای دانلود داده های گالری ذخیره شده در Xiaomi Cloud در دستگاه شخصی شما ارائه می دهیم. دانلود داده فقط تا XX، XX، 2023 در دسترس خواهد بود و پس از آن دیگر این ویژگی پشتیبانی نخواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا