گوگل پیدا کردن و استفاده از پرکاربردترین ابزارهای Family Link را در رابط جدیدی که برای برنامه کنترل‌های والدین طراحی کرده، آسان‌تر کرده است. تب Controls تجربه جدید حاوی ابزارهایی است که والدین می‌توانند برای تنظیم زمان صفحه نمایش برای هر دستگاه و برنامه، تنظیم محدودیت‌های محتوا و مدیریت مجوزهای داده برنامه استفاده کنند.

گوگل همچنین گزینه “Today Only” را اضافه کرده است که به والدین امکان می دهد بدون نیاز به تغییر تنظیمات کلی، یک محدودیت زمان نمایش برای یک روز تعیین کنند. به این ترتیب، اگر بچه‌ها هنوز مشغول انجام تکالیف خود هستند یا فقط چند دقیقه تا پایان نمایشی که تماشا می‌کنند فاصله دارند، به راحتی می‌توانند زمان بیشتری را به صورت آنلاین بگذرانند.

در تب Location، دستگاه‌های مرتبط فرزندانشان را روی نقشه و عمر باتری آن دستگاه‌ها را مشاهده می‌کنند. آنها می‌توانند از آنجا به تلفن بچه‌هایشان زنگ بزنند، همچنین درصورتی‌که در جای خود قرار نگیرند. و به عنوان یک ویژگی جدید، این برنامه اکنون به نگهبانان آنها اطلاع می دهد که فرزندانشان به مکان خاصی مانند مدرسه، زمین ورزشی یا استخرشان می رسند یا از آن خارج می شوند. اگر می‌خواهند بدانند بچه‌هایشان چگونه از برنامه‌هایشان استفاده می‌کنند و میزان استفاده کنونی از صفحه نمایش یا آخرین بارگیری‌های برنامه‌شان را ببینند، والدین فقط باید به تب Highlights بروید.

در نهایت، با ضربه زدن روی زنگ اعلان در بالای برنامه، والدین نه تنها آخرین بروزرسانی‌ها، بلکه تمام درخواست‌هایی را که از فرزندانشان برای دانلود و خرید برنامه دریافت می‌کنند، نشان می‌دهد. همچنین اینجاست که می‌توانند درخواست فرزندانشان برای دسترسی به وب‌سایت‌هایی را که قبلاً مسدود کرده‌اند، پیدا کنند. و برای دسترسی بیشتر Family Link، گوگل آن را در وب در دسترس قرار داده و به سرپرستان اجازه می‌دهد از همه این ویژگی‌ها استفاده کنند، حتی اگر تلفن خود را همراه خود نداشته باشند.

این غول فناوری همچنین فهرست‌های نظارتی تحت مدیریت والدین را برای نمایه‌های کودکان در Google TV منتشر کرده است که سرپرستان می‌توانند از آن برای ایجاد فهرستی برای فرزندان خود درست از نمایه‌های خود استفاده کنند. بینندگان جوان اکنون پس از پایان کار با آنچه که تماشا می‌کنند، توصیه‌های مبتنی بر گوگل را دریافت خواهند کرد.

والدین نگران هستند که الگوریتم گوگل عناوینی را که آنها تایید نمی کنند توصیه کند، می توانند از دکمه جدید “Hide” برای پنهان کردن هر چیزی که می خواهند در لیست فیلم های محبوب یا نمایش های تلویزیونی استفاده کنند. آنها به سادگی باید دکمه انتخاب را روی کنترل از راه دور نگه دارند و “Hide” را انتخاب کنند. در مورد خانواده‌هایی که بچه‌های بزرگ‌تر دارند، Google TV اکنون یک تجربه تحت نظارت در برنامه یوتیوب دارد که تنظیمات محتوا را برای کودکان پیش‌نوجوان و بزرگ‌تر ارائه می‌دهد. همه این ویژگی‌ها در هفته‌های آینده کروم کست مبتنی بر Google TV و دستگاه‌های مجهز به Google TV می‌آیند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *