مایکروسافت ویژگی بهره وری جدیدی را برای کاربرانی که آخرین نسخه ویندوز 11 را اجرا می کنند، اعلام کرده است. کسانی که دارای یک قلم سرفیس با دکمه میانبر هستند، می‌توانند از آن برای ایجاد یادداشت‌های سریع در OneNote استفاده کنند، بدون اینکه به نمادی در قسمت اعلان‌ها دست بزنند یا Win + Alt + N را فشار دهند.

OneNote نسخه 2211 و جدیدتر اجازه می دهد تا با فشار دادن یک دکمه روی Surface Pen یادداشت برداری سریع انجام دهید. هنگامی که برنامه فراخوانی می شود، یک پنجره کوچک با یک نوار ابزار نمایش می دهد که به شما امکان می دهد بین ابزارهای مختلف و ink جابجا شوید. مایکروسافت می گوید مشتریان می توانند از ویژگی های یادداشت سریع برای ایجاد یادآوری، طرح مفاهیم، حاشیه نویسی اسکرین شات یا یادداشت برداری استفاده کنند.

ویژگی به‌روزرسانی شده Quick Note در کانال بتا برای Office Insiders در دسترس است. به رایانه ای با ویندوز 11 22H2 (به روز رسانی 2022) نیاز دارد که از قلم سرفیس با دکمه میانبر پشتیبانی کند. توجه داشته باشید که عرضه به تدریج انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که همه چیز پایدار است و به آرامی کار می کند. شایان ذکر است که قابلیت Quick Note بر روی هر کامپیوتری کار می کند و می توانید با فشردن Win + Alt + N یا کلیک بر روی آیکون OneNote در قسمت اعلان از آن استفاده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *