صوتی و تصویری

ال‌جی اولین مانیتور هوشمند خود را با نام 32SQ780S رونمایی کرد

در اواخر سال 2020، سامسونگ یکی از انواع مانیتورهای هوشمند سری M را معرفی کرد. از آن زمان، این شرکت سالانه مدل های جدیدی را در خط تولید عرضه می کند. حالا ال جی هم وارد این فضا شده است. اولین مانیتور هوشمند ال‌جی با نام رسمی LG Smart Monitor 32SQ780S شناخته می‌شود. بیایید نگاهی به آنچه ارائه می دهد بیندازیم.

همانطور که از نام آن پیداست، مانیتور هوشمند جدید ال‌جی از پنل 32 اینچی LCD با نرخ تازه سازی 60 هرتز بهره می‌برد. این پنل دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (4K) است و تا 90 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. این مانیتور دارای دو پورت HDMI (یکی از آنها با eARC سازگار است)، سه پورت USB Type-A، یک پورت USB Type-C با خروجی برق 65 وات و یک پورت اترنت گیگابیتی است. همچنین دارای وای فای، بلوتوث و بلندگوهای 10 واتی (2 در 5 وات) است.

مهمتر از همه، این مانیتور پلتفرم webOS 22 را اجرا می کند، از این رو، تمام ویژگی های موجود در تلویزیون های هوشمند ال جی، مانند دسترسی به همه پلتفرم های استریمینگ، ThinkQ Home، Magic Remote و غیره را ارائه می دهد. حتی از Apple AirPlay 2 نیز پشتیبانی می کند. در نهایت، این مانیتور دارای پایه Ergo ال‌جی است. از این رو، از تنظیمات متعددی مانند گسترش، جمع کردن، چرخش، محور، ارتفاع و شیب پشتیبانی می کند. مانیتور هوشمند ال جی 32SQ780S در ایالات متحده 499.99 دلار قیمت دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا