موبایل و تبلت

نسل دهم آیپد اپل با طراحی و قیمت جدید معرفی شد

اپل به‌تازگی نسل دهم آیپد را معرفی کرد. نسل دهم آیپد نسبت به نسل قبل، نازک تر و با اضلاع صاف و بزرگ‌تر همراه است و دارای صفحه نمایش 10.9 اینچی IPS LCD با وضوح 2360 در 1640 پیکسل با 500 نیت می باشد. نسل دهم آیپد مجهز به تراشه A14 Bionic با 6 هسته پردازشی، گرافیک 4 هسته و موتور عصبی 16 هسته ای است. این تبلت در رنگ‌های نقره‌ای، آبی، صورتی و زرد و در نسخه 64 و 256 گیگابایتی و همچنین مدل‌های فقط Wi-Fi و Wi-Fi + 5G موجود است.

نسل دهم آیپد به USB-C منتقل می‌شود و از نسل اول Apple Pencil پشتیبانی می‌کند. با این حال، چاپ ریز را بخوانید و خواهید دید که Pencil از Lightning استفاده می کند، بنابراین به یک آداپتور USB-C به Lightning (که در جعبه موجود است) نیاز دارید. آداپتور به خودی خود با قیمت 9 دلار در دسترس خواهد بود.

این دستگاه دارای دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی f/2.4 و 122 درجه فوق‌عریض است. افراد بیشتری را در قاب جا می‌دهد و از Smart HDR 3، ویدیوی 1080p تا 60 فریم در ثانیه و دامنه دینامیکی گسترده تا 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. در طرف مقابل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی f/1.8 AF با ویدیوی 4K قرار دارد.

اپل یک صفحه کلید مجیک برای آیپد جدید ساخته است که از طریق رابط هوشمند متصل می شود و به صورت مغناطیسی متصل می شود. این شامل یک کیک استند و یک ترک پد است. این صفحه کلید توانایی های آیپد را با قیمت 249 دلار افزایش می دهد. نسل دهم اپل آیپد اکنون برای پیش‌سفارش آماده است و بسته به بازار، از 26 اکتبر – 1 تا 2 هفته دیگر ارسال می‌شود. قیمت آن از 449 دلار برای یک مدل فقط وای فای 64 گیگابایتی شروع می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا