ادوبی در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که امکان ایجاد تصاویر ترکیبی را تنها با چند کلیک فراهم می کند. ادوبی در آخرین دور از اوج‌های مخفیانه خود برای ویژگی‌های آزمایشی، Project Clever Composites را نشان داده است که از هوش مصنوعی و اتوماسیون برای ترکیب سریع دو تصویر با هم استفاده می‌کند.

اگر می خواهید عکسی داشته باشید که نشان دهد شما در مقابل یک نقطه توریستی مانند برج ایفل یا برج کج پیزا ایستاده اید، باید عکس خود را از یک تصویر جدا کرده و لبه های آن را کوتاه کنید. سپس، پس از چسباندن آن در مقابل پس‌زمینه‌ای که می‌خواهید، همچنان باید نور، مقیاس و رنگ را تنظیم کنید تا یکپارچه ترکیب شود. کامپوزیت های هوشمند می توانند همه این کارها را به تنهایی انجام دهند.

هوش مصنوعی آن می‌تواند اشیایی را که می‌توانند برای کامپوزیت‌ها استفاده شوند شناسایی کرده و با کلیک روی دکمه Auto Compose می‌تواند به‌طور خودکار آن‌ها را برش دهد و همچنین رنگ و اندازه آن را تنظیم کند. هوش مصنوعی همچنین می تواند بر اساس نور پس زمینه به طور خودکار سایه هایی را برای شی ایجاد کند. همچنین گزینه‌هایی برای حذف قابلیت‌های Auto Scale و Add Shadow آن وجود دارد، البته اگر می‌خواهید این کارها را خودتان انجام دهید.

یکی دیگر از ویژگی های آزمایشی قابل توجه Project Blink است که می تواند در زمان گرانبهای شما هنگام ویرایش ویدیوها صرفه جویی کند. این ابزار از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا ویدیوها را با استفاده از رونوشت‌های آن‌ها قابل جستجو کند و به شما امکان می‌دهد “کلمات، اشیاء، صداها یا حتی انواع فعالیت‌های خاص” را جستجو کنید. پس از انتخاب بخشی از ویدیو که می خواهید استفاده کنید، هوش مصنوعی آن به طور خودکار یک کلیپ جدید از آن بخش ایجاد می کند. Blink در حال حاضر در نسخه بتا است، و اگر می‌خواهید آن را آزمایش کنید، می‌توانید درخواست دسترسی به وب‌سایت Adobe را بدهید.

در همین حال، Project All Of Me تصاویر را با استفاده از هوش مصنوعی برای تولید بخش‌هایی از عکس که در واقع وجود ندارند، “لغو” می‌کند. ایجاد تصاویر بزرگتر از تصاویر کوچکتر یا تولید همان عکس از زاویه دیگر را ساده می کند. ادوبی همچنین مجموعه ای از ویژگی های دیگر را در دست توسعه برای ویدیوها و محتوای همه جانبه معرفی کرده است، از جمله Project Artistic Scenes که از هوش مصنوعی برای تبدیل آثار هنری دو بعدی به صحنه های سه بعدی استفاده می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *