موبایل و تبلت

سامسونگ از گوشی گلکسی A04e معرفی شد

در حالی که بسیاری از توجه رسانه ها و مصرف کنندگان به طور یکسان ممکن است توسط سری رده بالای گلکسی اس جلب شود، سامسونگ همچنین بسیاری از دستگاه های ارزان قیمت را می سازد و ظاهراً هر ماه بیشتر و بیشتر به فهرست خود اضافه می کند. امروز این شرکت بی سر و صدا از گلکسی A04e رونمایی کرده است. بیایید ببینیم که در اینجا به چه چیزی می رسیم.

گلکسی A04e دارای صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی HD+ PLS LCD و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. این گوشی مجهز به تراشه هشت هسته ای (احتمالا هلیو G35) بوده که با 3/4 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا ترکیب می شود. دوربین پشتی شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی آن نیز 5 مگاپیکسل می باشد.

بخش نرم افزاری توسط رابط کاربری One UI Core 4.1 مبتنی بر اندروید 12 پوشانده شده که نسخه‌ای از پوسته سامسونگ برای گوشی‌های ارزان قیمت است. ابعاد آن 164.2 در 75.9 در 9.1 میلی متر و وزن آن 188 گرم است. اگرچه سامسونگ به صراحت به آن اشاره نکرده، اما به احتمال زیاد از پلاستیک ساخته شده است. از آنجایی که به نظر می رسد A04e پایین ترین رده از خانواده گلکسی A04 باشد، فرض می کنیم که در نهایت ارزان ترین نیز خواهد بود، اما متأسفانه سامسونگ هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا در دسترس بودن ارائه نکرده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا