برای طولانی ترین زمان، بسیاری از سازندگان و مدیران رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی پست های خود در اینستاگرام به ابزارهای شخص ثالث متکی بودند. این روزها ممکن است به زودی به پایان برسد، زیرا طبق گزارش ها، این پلتفرم در حال آزمایش راهی برای زمان بندی پست ها و ریلز در برنامه اینستاگرام است.

سخنگوی متا، شرکت مادر اینستاگرام، در بیانیه‌ای گفت: ما در حال آزمایش توانایی زمان‌بندی محتوا با درصدی از جامعه جهانی خود هستیم. کاربر توییتر @WFBrother تصویری از نمایش این ویژگی را منتشر کرد؛ هنگام ایجاد یک پست یا ریلز جدید، کاربر می‌تواند به تنظیمات پیشرفته برود، جایی که می‌تواند کلید Schedule this post را روشن کند. سپس می‌توانند زمان و تاریخی را تعیین کنند که می‌خواهند محتوا منتشر شود. آنها همچنین می توانند در صورت لزوم محتوای خود را دوباره برنامه ریزی کنند.

متا نگفت چه زمانی این ویژگی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. محقق اپلیکیشن و توسعه دهنده موبایل الساندرو پالوزی برای اولین بار در ماه جولای از این قابلیت جدید رونمایی کرد. اما اینستاگرام در آن زمان به سایت تک کرانچ گفت که این یک “نمونه اولیه تجربه ای است که ما به طور عمومی آزمایش نمی کنیم.” از سال 2020، متا ویژگی برنامه ریزی اینستاگرام را از طریق استودیوی خلاق فیس بوک ارائه می دهد. با این حال، ویژگی جدید برنامه‌ریزی درون‌برنامه می‌تواند به نفع کسانی باشد که به نرم‌افزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی خاصی دسترسی ندارند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *